IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bugatti Galibier ще върви на ток

Разработват хибридна версия, за да може луксозната кола да се движи из големите градове.

Bugatti Galibier ще върви на ток

В началото на месеца стана ясно, че луксозния седан Bugatti Galibier, е получил зелена светлина за производство. То трябва да стартира към 2013 година, като според казаното до тук, под капака на автомобила ще работи познатия от Veyron W16 агрегат с редуцирана до 800 к.с. мощност.

Занижената мощност на двигателя цели да предложи по-комфортно усещане на борда на четириместния суперседан с четири врати.

Именно с цел по-голям комфорт, Bugatti разработва и хибридна версия на Galibier. Все още няма никаква информация за задвижващата система, но от компанията заявиха, че екологичното задвижване ще бъде опция, която ще позволява на колата да влиза в централните зони на големите европейски градове, където както знаете ултрамощните вредители на околната среда не се допускат.

В интервю за списанието CAR, шефът на Bugatti Wolfgang Durheimer потвърди хибридното задвижвано на колата, но уточни, че разработката е все още в начален етап.

"За сега не мога да дам подробности. Все още уточняваме размерите на колата. До есента на тази година ще стане ясно дали ще заложим на карбонов монокок или на алуминиево шаси".

За разлика от Veyron, който се произвежда в серия от 300 возила, производството на Galibier ще достигне 3 000 единици. Това обаче няма да повлияе на цената. Тя остава типична за Bugatti - около $1.6 милиона.

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Кичо Пичо ( преди 14 години )
    Лелелеле, успокоих се зверски. Тъкмо се колебаех между Фокус на дизел и това, ама ме притесняваше само разхода и екологията. Сега спокойно мога да си взема Бугати за около 2,000,000 лева и да не се притеснявам за разход и екология.Камък ми падна от сърцето.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Soket ( преди 14 години )
    Nikoi ne govori za temata :D
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Soket ( преди 14 години )
    Kato stava vapros za taq bezrazlichna kola samo kato vijdam kolko pari minavat pokrai men na ulicata i se priskva da mu go nachuka s edna bg dupka :D .Da imash taq kola se edno da imash pozlatena himikalka pak ti pishe tolkova kolko obiknovenata samo deto e marka.Za tva predpochitam praktichnosta da mi e evtino pak GTR prosto ima mnogo golemi kachestva neznam kak sa q napravili taq mashina tolkova evtina :)
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Niki ( преди 14 години )
    Щото е за хора с пари, а не за мишоци дето искат хем да е върха, хем да им е евтино е не става :)
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе какъв прах му диша, Нисана толкова изостава зад Бугатито, че праха отдавна се е разсеял и въздуха е вече станал чист. Бугатито е първата реактивна кола! Имаше един клип как се състезава с боен самолет, вярно че самолета излезе победител, но тая кола наистина е върха на автомобилостроенето. Страхотна визия и страхотен двигател, също както при самолетите, рева на двигателя й се чува преди още да я видят. Страхотия!
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Някои от смешниците, които хвалеха Нисана /Джитиар/, че е по-бърз от Бугатито винаги да взимат по един студен душ за да се освестят, после да видят клипа, който е правен от професионалисти и чак тогава да пишат по сайтовете. Пускат ми някакво руско клипче на което един богат руски чичко кара Бугати и съответно губи от Джитиара, и се почват едни велики умозаключения, та чак ти става смешно. От клипа се вижда как Нисана му диша праха, даже и когато Бугатито тръгва от място, настига преминалия пред
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Da bqha slojili pone edno kopche za teleport i bez tva struva tolkova pari tolkova li ne mojaha da razberat kak stava.Da go izmislim nie balgarite,che da ni go otkradnat :) .Trqbva da ima zakon,koito kara taq kola da e nomer 1 na patq nali.Da ama nqma da ima nikoga shtoto vsichki ste ravni osven nqkoi izklucheniq np:G-class,tirove,vlakove :D i nqkoi hora,koito si mislqt,che kato sa sas sinq svetlena patq im e chist q pak da si pomislqt :D
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Вейрона е 2023кг. но не знам дали с шофьор. Тука не се разбира, но остава впечатлението че сякаш го теглят с шофьор:
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    t.t. ( преди 14 години )
    ako sudim po snimkata i vqrvame 4e e realna to togava 4eterivratoto 4udovi6te e kum 7 metra 6iroko 2.5 i visoko 1.8 egati razlikata s veyrona aaaaaa veyron e po4ti 2 tona tova trqbva da e kum 5
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бугати бугатев ( преди 14 години )
    Продавам Бугати-Нива,газово от производителя и зимни гуми