IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тестват новия Focus RS на Nürburgring

Възможно е да бъде 4х4 хибрид.

Тестват новия Focus RS на Nürburgring

Дебнещите автопапараци около пистата Nürburgring, където се тестват повечето горещи коли, вероятно са очаквали да заловят ST версията на новия Focus, но вместо нея пред обективите им, е попаднала най-мощната RS модификация.

На снимките са два прототипа, означени като Megan и Fox II (нямаме си идея защо), които са все още в начална фаза на разработка. Както знаете новият Ford Focus RS трябва да бъде готов след около две години. Любопитен е факта, че Fox II, е комби, което предполага, че в плановете на Ford влиза и горещ комби модел.

Автомобилите са оборудвани с RS седалки, внушителна, централно разположена ауспухова система и специални лети джанти, зад които се крие мощна спирачна система.

Информацията около новия най-мощен Ford Focus е ограничена. Тази, която се появи преди време, гласеше, че автомобилът ще заложи на по-малък двигател, с повече сила и на задвижване към четирите колела.

Говореше се за хибридна система, съчетаваща 4-цилиндров Ecoboost двигател с обем 2.0 литра, отговарящ за предните колела, и електромотор, задвижващ задните. Още


0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    На мен точно изпъкналите фарове ми харесват. Ето, аз съм потенциален купувач на Форд и според мен дизайнерите са си свършили добре работата. А на такива като теб, дето първата им дума, когато чуят "Форд" е грозен, чуплив и ***, никой не обръща внимание. Никой нормален човек не би се и опитал да те вразумява. Просто би те затворил в лудницата, за да не пречиш на останалите.
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ааа сега видях и грозно изпъкналите нагоре фарове /странично погледнато/ иначе страничния й силует е много добър, ама фаровете и стоповете го окъкват, за предницата вече казах-грознааа!
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Грозна предница и ужасно грозни стопове. Е добре де, какво да гледам друго, не че двигателя не е важен или возията, ама това грозотило не бих го купил никога. То грозно та дрънка.Какво ме интересуват техническите й характеристики, като не можеш да я погледнеш, без да напсуваш дизайнера й.
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Дълъг пост от BGRS, но съм абсолютно съгласен с него. И на мен ми направи впечатление, че в този сайт коментарите са 99,99% за това как изглежда дадена кола. Сякаш най-важното нещо на една кола е дали е красива. Това ми звучи все едно да кажеш "тази пържола е много красива", а не че е вкусна. Това как изглежда една кола също е важно, но преди това има много неща, които трябва да се гледат в една кола.
  • #15
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ВРЦФен ( преди 14 години )
    явно повечето недовиждат, за да кават, че колата е грозна. Колата има невероятна аеродинамика и е правена, за да има още по-добро пътно поведение от предните 2 версии на фокус, както и удоволствието от шофирането на фокус е несравнимо с отсналите модели които съм карал.
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Do BGRS ( преди 14 години )
    Абе момче ти май нямаш работа ? Как ти се пишат толкова глупости незнам, а най-лошото е че и си вярваш! ***
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    @night_pz, Съгласен съм, че имаш мнение. Но ти притежавал ли си някога Форд и би ли си купил такава кола, ако ти харесваше дизайна? Аз не виждам нищо лошо Фокус да е една голяма Фиеста със стероиди. На мен лично точно това ми допада - приликата с Фиеста. Предишните модели нямаха почти никакво сходство, което донякъде бе странно за мен. Караш Фиеста, а тя не прилича на другите Фордове. А и аудиторията, за която е предназначен Фокус, не са младежите, предпочитащи някое Mini или A1, за да се обръща такова внимание на дизайна. Потенциалните купувачи са по-улегнали хора, които не притежават много пари, но искат семейна кола. Лично аз при избора си на кола съм се ръководел от няколко неща Първо държавата, в която се произвежда ( в никакъв случай да не е Турция или Испания). Второ, да ми е удобно в тая кола, защото съм едрогабаритен. Трето, да е по джоба ми и да не се налага след третата година лизинг да връщам колата на вносителя. И четвърто, да е надеждна. Единствената кола, която отговори на тия мои 4 условия бе Форд Фиеста през 2006 година. Първото нещо, което попитах дилъра бе, къде е произведена. Второто ми въпросче бе свързано с това, да седна на шофьорското място, за да видя, дали ще се чувствам добре с дългите си ръце и крака. Третият ми въпрос вече бе свързан с финансовите условия и изисквания, които се свеждаха само до лична карта и свидетелство за съдимост. Мнението си за надеждността на Форд бях определил от разни статистики, класации и списания. През 2002 година Фокус бе обявен за най-надеждната кола при 3 годишните автомобили. Не се сещам точно коя агенция бе правила анкетата, но ми остана запечатано в главата. Освен това, мненията за Форд по разни списания бяха, че марката е подобрила надеждността. Това бе достатъчно, за да не се откажа от Форд. Вместо това се отказах от Рено заради турския му произход и ниска надеждност, от Фабия, заради лошите лизингови условия тогава и малкия мотор, който предлагаха на тая цена, от Ярис, заради прекалено високата цена ( базовият модел бе 5000 лева по-скъп от базовата Фиеста!!!) и от останалите, заради неизясненото им положение в моя град. Както виждаш, за дизайн изобщо не ми е хрумвало да мисля, освен това, че предпочетох 3 вместо 5 врати и цвят металик, защото Фиеста с 2 врати изглеждаше доста по-спортно от тая с 4, заради по-скосената задна врата. И сега ако си избирам нов модел автомобил, не бих обърнал никакво, ама никакво внимание на дизайна! Има поне 10 по-важни неща от визията, която омръзва за максимум 2-3 години, ако дизайнерът е късметлия. Ако не е, трябва да се надява инженерите да са си свършили работата добре. Сещам се за един български доктор, който търсеше семейно комби. Изискванията му бяха дизел и седалки Recaro. Обиколи всички вносители, седна в Голф, 306, Астра, Хюндай и какво ли не, но накрая се спря на Фокус, който според него бе с най-добро управление, най-изгодна цена за екстрите, които предлага. Така, че потенциалните купувачи ни най-малко не ги интересува външния вид, стига купето да отговаря на изискванията им. Добро утро забравих да кажа, а за мен Лека нощ, че сега се връщам от работа :P. Лесно е на безработните и пуберите да плюят през деня, но някои хора работят, за да имат пари за нови коли.
  • #12
    2 rate up comment 11 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Vsi4ki prawqt super koli v C segmenta,nakraq Golfa pak se prodawa nai-mnogo...
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    night_pz ( преди 14 години )
    Това изглежда като фиеста на стериоиди! Пъривя фокус си беше с много добър дизайн, но оттогава го скапаха!
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Не знам какво ще последва, но още от първият месец продажби, оглави класациите в някои държави. На мен лично ми допада визията му. @Оги, това, което каза ти , е все едно аз да кажа - "и30 не е красив и ще има пълен крах". И какво от това, след като едва ли някога ще се хвърля да купувам Хюндай? Преди него на опашката има поне 5 марки, които бих предпочел - Фолксваген, Опел, Тойота, ФИАТ и КИА.