IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Astra 2.0 CDTI - 4.5 литра на 100 км

Opel пуска на пазара версията на Astrа 2,0 CDTI с технология Start/Stop.

Opel Astra 2.0 CDTI - 4.5 литра на 100 км
Според производителите, разходът на гориво при нея ще бъде в рамките на 4.5 литра на 100 км при това максималната мощност на Astra с двулитровия дизел е 160 к.с. Ниският разход се постига и благодарение на трансмисията с 6 степени, пренасяща движещия момент от 350 Nm към предните колела.
 
 
Тази икономична версия, наречена EcoFlex ще се предлага както с хечбека с пет врати, така и при комби версията Sports Tourer, като при последната разходът ще бъде с 0.2 литра на 100 км по-висок. И при двете версии вредните емисии СО2 са понижени с 10 г/км и достигат 119 г/км.
 
За първи път екологичен модел EkoFlex беше представен от Opel при малката Corsа 1,3 CDTI. От друга страна в Opel подобриха значително процеса на изгаряне на горивото чрез технологията, наречена CleanTech Combustion Technology. Намалено е и триенето при някои части на двигателя.
 
 
Едновременно с това, компютърът на автомобила „съветва” водача за точното време на превключване на скоростите, което ако се спазва, може да помогне много за икономичното управление на колата. Автоматичната система Start/Stop (при Opel наречена Autostop) се задейства при спиране на светофари, семафори или в задръстване.
 
За да се стартира двигателя отново е достатъчно да се натисне педала на съединителя и да се включи на първа скорост. Дори когато е задействана системата и двигателят е изключен, спирачната система остава напълно функционална, а отоплението на купето не се прекъсва.
 
 
Системата работи безпроблемно при условие, че вратата на водача е затворена, той е сложил предпазния колан, двигателят вече е загрял добре и акумулаторът е зареден нормално (не е изтощен). Системата работи само в условия на външна температура не по-ниска от 0 градуса по Целзий. Системата Start/Stop няма да работи и ако в момента филтърът за твърди частици е в така наречения „регенеративен цикъл”.
 
При включена система Autostop не може да се използва загряване на задното стъкло или на огледалата за обратно виждане. При наличието на навигационна система, след включването на двигателя отново, данните не се губят, защото са запаметени.
 
Системата Start/Stop може да бъде изключена с натискането на един бутон. EcoFlex за Astrа 2,0 CDTI се предлага вече в няколко страни от Европа за около 300 евро.
0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хаха, прав си, но донякъде. Оказва се друго в България. Хората имат пари за първоначална вноска, но купуват 10 годишен дарак за 8 бона. ПОсле дават сума ти пари за обслужване и си мислят, че ще минат с една смяна на масло. ПО някое време става голямата беля и почват да се вайкат, че им искали хиляди, а колата им не струвала толкова. И като теглят чертата разбират, че новият автомобил би им излязал същите пари, но с много по-малко главоболия. Нейсе, БМВ и Мерцедес караме.
  • #21
    10 rate up comment 6 rate down comment
    889957082 ( преди 14 години )
    готин автомобил си е тая Астра! то и спътника Астра има готини тв,програми...ама нямаме пари за такова возило хем икономично от страна на гориво хем скъпи части за подръжка а ако я поохлузим някъде или се счупи някой фар много пачка ще трябва да се бръкнем за ремонт! не не е за БГ такова скъпо возило нямаме заплатки повечето сме безработни то за храна едва стигат паричките а и с тез осигуровки ни изнудват да плащаме искаш не искаш плащаш бе откъде пари никой не ти дава заплата като европеец...
  • #20
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Ceko ( преди 14 години )
    Екстра си е Астричката! Жалко, че не сме като белите хора - отиваме, купуваме си я новичка, караме 5 години и я сменяме за друга. Вместо това я чакаме да дойде на старо "нов внос", вече амортизирана и почваме да плюем колко била зле и колко ремонти трябвало да се правят.
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Concord ( преди 14 години )
    Fiat Sedic* Fiat Croma II* Lancia Delta* Opel/Vauxhall Astra* Opel/Vauxhall Insignia (single and twin turbo* Saab 9-5 (single and twin turbo)* Suzuki SX4
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Concord ( преди 14 години )
    Applications: * Alfa Romeo Giulietta (2010) * Alfa Romeo 159 * Fiat Bravo * Fiat Dobl
  • #17
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Concord ( преди 14 години )
    generation use a 135 PS (99 kW; 133 hp) variant of this engine. The Twin Turbo version, with 190 PS (140 kW; 190 bhp), will be produced for Opel for the Insignia. The same engines will also be available in the 2011 Saab 9-5, which shares its powertrains with the Insignia.
  • #16
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Concord ( преди 14 години )
    A new 2 litre (1956 cc) Multijet diesel was introduced in third generation Lancia Delta in summer 2008. At its first version this engine produces 165 PS (121 kW; 163 bhp). For 2009 the engine was fitted to Alfa Romeo 159 as 170 PS (125 kW; 168 hp) variant. Fiat Sedici and the new Fiat Dobl
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Говориш за друг двигател, но няма значение.
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Concord ( преди 14 години )
    Само дето мотора си е чисто на Фиат групата и се монтира от 2008 първо в Ланчия Делта а след това и в други автомобили на фиат групата. http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineЗапознаваи се малко повече и не дрънкай глупости...
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Котарака Генчо ( преди 14 години )
    Нормално е да има обмен и общо развитие на определени технологии. Това не те прави автоматично силен или слаб, а по-скоро предвидлив финансово.