Това представлява рекорд във фирмената история на Audi и нарастване с 18.4% в сравнение с първото тримесечие на миналата година.

Най-висок ръст имат продажбите на марката в Германия и в Китай. Само в Китай от Audi са продали през първото тримесечие 64 122 автомобила, което е с 24.6% повече от същия период на миналата година.
Отличното първо тримесечие за Audi се обяснява най-вече с успеха на най-малкия автомобил на фирмата, А1. Само през март са продадени 13 880 броя A1, а за първото тримесечие продажбите надхвърлят 31 000 автомобила. Audi A1 е най-евтиният модел на марката, като цената му в Германия започва от 15 800 евро.
Шефът по маркетинга и продажбите в Audi, Петер Шварценбауер (Peter Schwarzenbauer) заяви, че очаква новото поколение на седана от среден клас A6 също да допринесе за ръст на продажбите. В Audi планират новата генерация на А6 да изпревари по продажби старата с около 25%.
За тази година от фирмата планират да реализират на световните пазари над 1.2 милиона автомобила, а до 2015 да продават по 1.5 милиона коли годишно и да изпреварят сегашния лидер в сегмента на луксозните автомобили BMW.


0