IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz - премиум марка номер 1 в САЩ

Немците изпревариха обичайния лидер в сегмента.

Mercedes-Benz - премиум марка номер 1 в САЩ

Lexus - символът за лукс и качество в САЩ през последното десетилетие (включително през 2010 г.), отстъпи короната си на немските премиум марки.

В края на мината година прогнозирахме, че това ще се случи, след като Mercedes-Benz и BMW завършиха годината с рекордни продажби оттатък океана, а сега става ясно, че прогнозите ни са били верни.


От началото на тази година, първенец по продажби сред премиум марките в САЩ, е Mercedes-Benz.

През първото тримесечие на 2011 година Mercedes-Benz е реализирал 53,346 продажби, а главните конкуренти в сегмента BMW и Lexus, съответно 52,617 и 47,356.

Статистиката за месец март показва подобно класиране - Mercedes-Benz е първи с 21,484 продажби в САЩ, което представлява ръст от 9.4%, спрямо март 2010 година.

С малко по-малко са се задоволили Lexus и BMW, реализирайки съответно 20,682 и 20,295 бройки.

Според анализатори, за Lexus ще бъде трудно да си върне короната през тази година, най-вече заради тежките последици от цунамито в Япония, причинили спиране или намаляване на производството в няколко фабрики на марката в страната на изгряващото слънце.

Разликите в продажбите на трите марки обаче на са големи. Подготвят се нови модели, а до края на годината има още много време. Какво ще се случи, предстои да разберем.

0 от 500
  • #455
    0 rate up comment 0 rate down comment
    YDG ( преди 12 години )
    Виж какво.. не си само ти човека,който се интересува от коли.Лексуса е качествена кола - ок.Ама тя била най-продавана в САЩ 10 години- е и?Като са взискателен пазар щатите- къде са им конглокентите в класа?? Защо избират японски и немски коли?САЩ не е света!Ама Тойота била 1 в света.От кога?Последните 2-3 години.Не повече- да те светна ли,че GM са най-големия прозиводител/продавач на коли до тогава.Нали се сещаш,че тогава започна кризата.. Да не говорим какви грозотии са японските.Но са здрави !
  • #454
    7 rate up comment 0 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 13 години )
    TESLA купува затворената фабрика на тойотките в Калифорния, плаща покупката с 10% от своите акции, които се струват в момента 50млн. USD. Чрез тази неизгодна сделка тойотките се надяват да си подобрят имиджа, след БЕДСТВЕНАТА МНОГОМИЛИОННА СЕРВИЗНА АКЦИЯ!!!
  • #453
    0 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Японският инженерен гений е с водещи технологии в автомобилостроенето. Германците са на стари лаври. Как да правят сервизни акции, като никой не им купува колите, затова и сервизните акции са им по-малки. Морално остарели евтинджоси може да казваш на немските талиги, а не на високотехнологичните японски автомобили .Пък и Лексус навсякъде се продава по-скъпо от немските луксозни марки! Лексус губу най-малко от стойността си! А не като морално остарелите масовки Мерцедес, БМВ и Ауди!
  • #452
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 13 години )
    японският инженерен гении, може да те отведе до МНОГОМИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ, за морално остарели еФтинджоси. А сега ти пожелавам лека нощ. Утре може да продъжим с твоето обучение, евентуално ако се държиш благоприлично и не използваш грозни и обидни думички.
  • #451
    0 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Немският инженерен гений нито продава толкова коли ,колкото японския инженерен гений, нито прави толкова добри коли, а само догонва !Немският инженерен гений гони японците и по продажби , и по здравина, и по модерни технологии, и по клиентско задоволство. Немският инженерен гений е само в твоята изкуглокигала глава,но не е в реалната авто-индустрия,където японците са водещи. Понеже е голям немският инженерен гений, за това на германска територия японците са първи в германските технически прегледи
  • #450
    7 rate up comment 0 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 13 години )
    Но това не бива да те отчайва.След още сто години тойотките може би ще се научат как се правят автомобили. Жалкото в случая е че нефта отдавна ще свършил и отново никой няма да се интересува от тойотките
  • #449
    7 rate up comment 0 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 13 години )
    В сто годишната рекордна история на немският инженерен гении, тойотките станаха известни с МНОГОМИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ.
  • #448
    0 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Не, имам предвид малко купуваните, но много трошащи се немски каруци:http://***.telegraph.co.uk/motoring/news/8058241/Mercedes-recalls-22000-British-cars-over-steering-problems.html
  • #447
    7 rate up comment 0 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 13 години )
    Сигурно имаш предвид 18млн. бр. минали през СЕРВИЗИТЕ на тойотките.
  • #446
    0 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Японците изобщо не искат да заприличват на стоящите по сервизите европейски бангии. Лексуса е по-скъп от всички Мерцедесчета и европейските трошки могат само да искат да добият имиджа на Лексус.