IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи Dodge с двигател от Alfa Romeo

Chrysler Group съобщи за нов вариант на своя модел 2011 Dodge Charger, с обозначението TBi.

Първи Dodge с двигател от Alfa Romeo
Трите букви означават Turbocharged Boosted Induction. Charger TBi е с четирицилиндров турбодвигател от „роднинската” марка Alfa Romeo.
 
 
Италианският бензинов агрегат е с обем 1.75 литра и вече се монтира на различни модели на Alfa, включително на Giulietta и 159, а ще се монтира и на новото купе 4C sports показано в Женева миналия месец.
 
 
Модел 2011 Charger получава мощност от 225 к.с. и максимален въртящ момент от 340Nm, достъпен от 1900 об/мин. Според съобщението на фирмата от Детройт, новият двигател подсигурява динамика за Charger TBI, съпоставима с тази от V6 с обем 3.0 литра, но има среден разход типичен за двигател с 4 цилиндъра.
 
 
Новият двигател ще се комбинира с нова трансмисия с два сухи съединителя, обозначена като ТСТ, която има осем степени. Според данните на Dodge, Charger TBi ускорява от място до 100 км/час за 8.1 секунди.
 
 
Средният разход на гориво в града според производителя е 9.4 литра на 100 км, а извън града разходът е 7.4 литра на 100 км. За сравнение, при 3.6 Pentastar V6, разходът в града е 13.1 литра на 100, а извън града е 8.7 литра на 100 км.
 
 
 
 
 
0 от 500
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Falco ( преди 14 години )
    Za tova vuv F1 shte vuvejdat 1.6 litrov motor,haha.Mnogo si zle
  • #43
    1 rate up comment 1 rate down comment
    115 купе ( преди 14 години )
    фалко фалкооооо не се излагаи,един бавноходен двигател с голям обем има по дълъг живот от малък с високи обороти,ако има и турбина е още по кратък...и за ф1 май не си много запознат-колите преди време имаха турбо мотори но ти си много малък за да ги помниш
  • #42
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И едните и другите сте прави. Все пак, тук говорим и за имидж. Някой друг модел на Додж, да, но точно Charger или Viper ми се струва рискован ход. Форд не си позволяват тия волности и техният най-малък турбомотор е 2 литра за кола от ранга на Фокус. Изобщо не се и замислят да предлагат европейските версии с 1.6 л. въпреки мощността да е подобаваща - 182 к.с. Не знам, как ще се справят с имиджа Крайслер. Иначе тоя Charger има страхотна визия според мен, а и моторът е страхотен, но..има едно "но
  • #41
    8 rate up comment 0 rate down comment
    OPS ( преди 14 години )
    Че зашо да не предлагат този мотор? Просто по голям избор, те не са казали , че спират големите мотори. С този мотор имат шанс да продават в Европа, а даже и по-малко бройки да продадът в щатите все е полза при наличие на технологията без излишно влагане на средства защо да не го предложат. Да знам , че Чарджър "трябва" да е с голям мотор , но пък с този лекичък мотор ще може да завива и да се управлява по-добре и да даде по добро време на писта от тежкия пентастар
  • #40
    7 rate up comment 1 rate down comment
    6efa ( преди 14 години )
    Masata na Charger e sas 100kg. pove4e ot159.,a vartia6tia moment na tozi motor e po-dobar ot vsi4ki stari motori s izklu4enie na golemia HEMI.
  • #39
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Jivota na edin motor zavisi ot mmogo raboti.Edno ot tiah e prvilnoto sa4etavane kupe-dvigatel.Ne moje na 2t. kola da i sloji6 1,75 kub.m.motoretka.Kolkoto i kone da izcedi6 vse tazi.Natovarvaniata sa golemi i malkite po razmer detaili po dvigatelia niama kak dalgo da izdarjat.Ako si u4il fizika,mehanika,dinamika,statika i metaloznanie ste sa ti iasni tezi nesta.
  • #38
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Hei veseliak ne e ba6 taka.Kato iska6 malak danak si vzema6 malak avtomobi s malak dvigatel,a ne goliam avtomobil s malak dvigatel.Osven tova za danaka se gleda ne samo kubatutata a i konete.Ot sobstben opit moga da ti laja 4e malkiat dvigatel ma goliamo kupe izobsto ne e ikonomi4en.Za da varvi kolata vinagi triabva da e na visoki onoroti koeto ne samo vodi do po barzo iznosvane no i ka4va razhoda.Golima kola-golim motor;malka kola-malak motor.Tova e polojenieto.Fizi4nite zakoni go iziskvat.
  • #37
    3 rate up comment 2 rate down comment
    falco ( преди 14 години )
    Животът на един двигател зависи от поддръжката и начина на каране,а не от това колко кубика е.Не знам кой не е запознат,но във формула 1 имат право само на няколко двигателя за болид през целия сезон,така че едва ли се развалят след всяко състезание.
  • #36
    25 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    Абе тук само деца ли пишат? Имам чуството, че не сте зареждали кола през живота си, нито сте плащали данъци. Данъците и застраховките на тези 3-5-7-15 литрови двигатели за които бълнувте на ясно ли сте колко струват в нормалните страни? Има голяма разлика мвежду това да се кефиш на звука на V8 в Ютюб, да гледаш снимки на колата и да извадиш пари от джоба си, за да платиш кефа да я притежаваш. Гъзарията и неумението да си правиш сметката води до листи А4 с надпис "Протест" на задното стъкло.
  • #35
    5 rate up comment 6 rate down comment
    115 купе ( преди 14 години )
    коня ти и да вземаш 10 000 долара пак няма да оцениш колата за която става въпрос-ако ти говорят имена като "камаро,файърбърд,нова,шевеле" и други тогава помисли.как ти се вижда шевролет корвет 1800-не е ли малко смешно