IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Kia прави „горещ” хечбек

Kia подготвя нова атака на пазара в Европа, този път с „горещ” хечбек в сегмента на VW Golf GTI.

Kia прави „горещ” хечбек
Мениджъри на корейската фирма са потвърдили пред британското издание Autocar, че се разработва нов спортен модел. „Подготвяме нови турбодвигатели, подготвяме ново окачване и ще изкараме конкурент на Golf GTI”, казва Сун Нам Ли, маркетинг директор в Kia.
 
 
Очаква се новият „горещ” хечбек да бъде създаден на базата на новото поколение на версията с три врати на Kia Cee’d. За него се знае, че дизайнът ще бъде в стила на концепцията Koup, купе тип fastback, показано за първи път в Ню Йорк през 2008 г. Хечбекът с пет врати Cee’d грябва да бъде заменен през следващата година според плановете на корейската фирма, а версията с три врати ще се появи около 6 месеца по-късно.
 
Най-вероятно двигателят на „горещата” Kia Cee’d GTI ще бъде двулитровия бензинов турбоагрегат Theta II, който вече се монтира на най-новото поколение на седана Optima за американския пазар. Той предлага 274 к.с. и максимален въртящ момент 364 Nm. Вероятно обаче, Kia ще намали малко мощността на по-лекия спортен хечбек, като тя ще бъде в рамките на 220 – 240 к.с.
 
Новият „горещ” модел Cee’d GTI е част от новата стратегия за диференциране на моделите на Kia от тези на Hyundai, която започва да действа от 2012. Kia ще позиционира своите модели като по-динамични и спортни, насочени към по-млади купувачи, докато при Hyundai ударението ще бъде върху лукс и комфорт.
 
Новият „горещ” модел на Kia обаче, няма да бъде самоцелен шоу-автомобил. Това ще е „икономически изгодeн проект, а резултатът ще е модел, който ще произвеждаме във високи обеми. Ще има и открита версия, която е популярна в Европа”, заявява Сун Нам Ли.
 
Той разкрива и проект на фирмата, подготвящ да представи на пазара през 2014 година и открита версия на базата на Soul.
 
0 от 500
  • #82
    2 rate up comment 7 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    http://***.hyundai.de/konfi/konfi
  • #81
    2 rate up comment 7 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    Но ти и това няма как да знае,защото не си сядал нито в А3,нито в i30.Или пак ще се направиш на Ауди-фен!Кажи тогава каква особеност има на ръчната скоростна кутия на А3 с този мотор 1.6?Ако някога си правил и едно кръгче,ще знаеш.
  • #80
    5 rate up comment 1 rate down comment
    6efa ( преди 14 години )
    6efa e anonimnia po-dolu.
  • #79
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    @(mirizma,Anti rom i taka na tatak),mnogo si se minal,za Mobile.De. triabvat znania, in4e 6te6e da pro4ete6 kak ot start15000E(prez2008) sega sa po 9200E ima predlojenia na 1g ili 2g po 6100E-Mnogo kato tebe sa besni na proizviditelia 4e sa platili po13 i 14000E , a sega firmata gi caka s po9200E tova Germaneca ne pro6tava, celta na Klundai e da se osvobodi spe6no ot mnogoto zastoiali modeli,takav KRAH na Evropeiskia paza nikoia firma nepoznava.
  • #78
    1 rate up comment 6 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    Хайде бе,без майтап!А 15 годишен двигател не ни връща в средата на 90-те.При това на "премиум" марка!Това е подигравката.Като са премиум да видят Мерцедес и БМВ дали имат 8 клапанов двигател,да не говорим за с-ми на газоразпределението и прочее,защото е смешно.Разбираш ли защо Ауди не са премиум марка?Защо винаги ще си останат селска фирмичка зад гърба на VW?В това отношение Hyundai са много по-напред от тях.Да не говорим,че и индивидуалното усещаме между А3 и i30 изобщо не е в полза на Ауди.
  • #77
    6 rate up comment 2 rate down comment
    АZ ( преди 14 години )
    Само да те осведомя, че в Мобиле.де има над 600 обяви на дилъри на клюндай за чисто НОВИ автомобили ,които започват от 9-10 000 евро.А четири степенния автоматик ни връща в 90-те години.
  • #76
    1 rate up comment 8 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    Купуваш ауди за 50 бона.След втората година става *** за който си се нашил с 50 бона,а вече струва под 30 и няма гаранция.Кофти тръпка!***,това няма как да го знаеш.Гледаш картинка на кпомпютъра и си мислиш,че си наясно.Ако беше наясно,щеше вече да си "голем батко" с ново ауди,а не селка *** от провинцията с ауди80.
  • #75
    1 rate up comment 7 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    ***,на луд да се правиш,но и двамата знаем какъв *** *** си!Дадох ти линк на официалния вносител за Германия.В такива селташки сайтове,мобиле,не влизам и за това не им знам точно имената.НЕ СЪМ ИМ КЛИЕНТ,ако сващаш бавно,да тио повторя.А аудитата не съм казал,че съм ги купувал.Карал съм на тест-драйв.На бих дал пари за таква скапана марка,никога.За разлика от теб аз знам за какво става дума.Голфът ми стигаше.Не,благодаря!До тук с VAG-ментетата.
  • #74
    6 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Я погледнете тук:http://***.hyundaibg.bg/uf/cars/i30/specs/i30u%20technical.pdfТова вече е гавра, все още предлагат само 4 степенен автоматик.
  • #73
    6 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    "И сега съм карал повече аудита от теб,особено нови.Така,че ромче кирливо,батко ти ще си кара пак нови коли за 30-40 бона"Къде са тези Аудита за 30-40 бона да взема 2-3?От Ауди и то ново, да минеш на клюндай и да казваш, че и30 е по-добър е все едно да смениш кон за кокошка.И30 има точно 3 двигателя, и нито един модерен турбо бензин.