IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Fiesta ST ще се продава от 2012

„Горещият” Ford Fiesta ST с мощност 180 к.с. ще бъде на пазара от следващата година.

Новата Fiesta ST ще се продава от 2012
Автомобилът ще се конкурира с модели като Renaultsport Clio 200 и Seat Ibiza Cupra. „Горещата” Fiesta ще даде възможност на Ford да представи версия на състезателния S2000 от WRC сериите, пригодена за движение по обществените пътища.
 
 
От няколко години този проект отлежаваше при Ford, докато едва сега е получил зелена светлина за реализация. Новата Fiesta ST ще бъде с предно предаване и бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра от семейство Ecoboost.
 
Същият двигател е монтиран и на състезателната Fiesta WRC, която обаче има предаване към четирите колела и значително по-висока мощност. Версията на мощността, настроена за ST е 180 к.с., а двигателят ще се комбинира с механична трансмисия с шест степени.
 
Все ощене се споменават данни за динамичните характеристики на Fiesta ST, но за сравнение мощността на Renaultsport Clio 200 е 197 к.с., а ускорението при него от място до 100 км/час е за 6.9 секунди, а максималната му скорост е 226 км/час.
 
Очаква се стартовата цена на новата Fiesta ST да бъде около 20 000 евро.
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    до БГРС- ако тъпия ти Форд е дизел тогава може, ако не е, значи е абсурд да ти харчи 6,7 на 100.
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Не съм казал, че е постижение моя разход. Нито твърдя, че моята кола е от най-икономичните. Просто това са реалностите. А 5 годишна гаранция доколкото знам се дава само за стария Фокус, може би за да се изчистят складовете от стария модел. Това не е политика на Форд, защото в Германия гаранцията е все още 2 години. А за градско 12 е смешно да се говори за малки мотори. Не съм казал, че 6 на сто ми е разхода на дълъг път. Казах,че 6.7 l/100 km e средния ми разход за 45000 км засичане. Чети малко!
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Shtom i Ford minaha na 5 godi6na garanciq po twoqta logika i te sled 4tata godina kato Huidai se razwalqt :D
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Az goworeh za gradsko.Stanalo e razminawane.A kolkoto do izvungradskoto 6 i ne6to na twoita ne e postijenie.Moita mi dawa 4,5 pri normalno karane do i okolo 130 (no wse pak e dizel)
  • #14
    0 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Май нещо с дистанционното на волана беше, ако не греша. Моят акумулатор е на 5 години и не е мръднал. А и тук спорехме за това, колко ще гори новата Фиеста. Щом по-големите и събратя имат разход около и под 7 литра на 100 км, каква е логиката тая малка и лека кола да гори повече? Да, ако всеки ден участва в драг надпревари, може и да мине 12 на сто, но в нормалния живот е немислимо. Ама ако ще говорим за продължителни тестове, нека погледнем Поло. Предпоследно място. Това обаче не му пречи при 10-12 годишните автомобили според TUV да е в топ 15. Хюндай и Киа увяхват още след 4-тата година. Те затова и им дават толкова гаранция. После на *** или ако се намери някой балък да си чупи главата ... Форд са с 2 години или поне бяха доскоро, защото просто няма смисъл от по-голяма. Клиентите така и така имат доверие на Форд, а той рядко се чупи. Поне моят не се е чупил след изтичане на гаранционния период. Но в момента Фокус се предлага в България с 5 годишна гаранция и то на достатъчно атрактивна цена така, че Хюндай просто не върви. Последните късметлии може да си го закупят от Мото Пфое. ( секунди за реклама)
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Котарака Генчо ( преди 13 години )
    На продължителния тест на новата Фиеста, има издънка на 82,000 километра - акумулатор. Не мисля, че е чак такъв провал.
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти по-добре виж продължителния тест на Фиеста.Беше се сговнила.Типично за Форд.Но поне е по-добре от ситроените.Там за какво менте става дум,ужас!
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    @А3, избягвам да говоря празни приказки, без да мога да ги подкрепя с линкове поне. Ето ти линк към статията в Ауто Билд, която сравнява Ford C-Max с Volkswagen Golf+http://s39.radikal.ru/i084/1103/89/0aae17301600.jpgАуто Билд използва 160 км тестова отсечка, която е доста по-тежка от нормалното каране в България. Там се минава определен участък от магистрала с висока скорост ( 160 ако не греша), каквато тук рядко някой ще вдигне по известни на всички причини. Ще ти кажа само едно сравнение. Моята Фиеста от 2006 година ми дава среден разход от точно 6.7 л/100 км. Засичал съм я в продължение на 45000 км. Отначало ми даваше 7.2 л/100 км докато не беше разработена и аз карах малко по-бързо. Като казвам по-бързо, това означава всеки ден до работа с до 160 на една отсечка и 120-140 на дълъг път в България, като проходите дори на метла. Ауто Билд получи среден разход за тоя модел също 7.2 л/100 км, докато по документи средният разход 6 л/100 км. Точно толкова, колкото е той при новия Фокус с мотора Ecoboost 182 PS, който е същият, като на тая Фиеста ST. Фокус е със 170 кг по-тежък от Фиеста с еднакви мотори. C-Max е с 350 кг по-тежък от Fiesta ST ( 1494 kg срещу 1150 kg). Надявам се, да съм бил достатъчно ясен, какво имах предвид като казах, че тая Фиеста ще гори под 7 л/100 км в ежедневието.
  • #10
    14 rate up comment 5 rate down comment
    FAN ( преди 13 години )
    И *** БЕШЕ ГРОЗНА И СКЪПА, ВЗЕ МИ 50 СТОТИНКИ ЗА СЕКС И ТИ СЕ ПРЪКНА. МЛЪКНИ И СИ КАРАЙ ГОЛФУ
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Пак глупости се пишат....Във ВРЦ се ползва само блока на тоя двигател. Всичко останало е мнага по-различно.