IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford B-Max, заместникът на Fusion

Изцяло новият модел на Ford, наречен B-Max, досега беше представен само като концепция.

Ford B-Max, заместникът на Fusion
Автомобилът представлява нова крачка напред в дизайнерското развитие на Ford. Колата предлага нетрадиционни решения за достъп до интериора.
 
 
Дължината на B-Max е 4060 мм, което е с 110 мм повече от дължината на Fiesta, автомобилът с който използват една и съща платформа и редица други технически елементи. В същото време B-Max е с цели 320 мм по-къс от по-големият си „роднина”, MPV модела Ford C-Max.
 
 
Височината на каросерията е 1590 мм, като тази височина надхвърля височината при Fiesta със 110 мм. Новият B-Max е по-висок от Fusion, моделът който замества с 80 мм и по-дълъг от него с 50 мм. Дизайнът на концепцията впечатлява с липсващата втора (В) колонка между предните и задни врати. Предните врати са конвенционални, докато задните врати са плъзгащи се.
 
 
В резултат на това решение се получава отвор за влизане в автомобила с дължина 1500 мм. Това е два пъти по-голям отвор от стандартния за влизане в автомобил от този клас.
 
Сред техническите характеристики на модела най-впечатляващи ще бъдат новите двигатели. Серийната версия на автомобила ще бъде предлагана с трицилиндровия изцяло нов агрегат на Ford от семейство EcoBoost.
 
От Ford все още не са съобщили кога ще започне серийното производство на този модел.
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Ако слушаха вас, Форд отдавна да са фалирали :) Форд се продава. Факт. Не ни мислете нас, с тия коли. Ако исках да я продам, щях да се отърва от нея още преди две години и да я заменя с нова. Дори тая година мислех да взема друга, но реших да карам още малко тая Фиеста, понеже не ми създава проблеми. Ще чакам фейслифта на новата или тоя модел B-Max ако се предложи на изгодна цена в България. А за продажбата на моята кола не се грижете. За това се грижат разни агенции в Германия, които казват, че Фиеста е надеждна кола. Когато Хюндай и Киа са вече за моргите, моята едва започва своя живот :P
  • #12
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Kia,Ford, se ***.
  • #11
    1 rate up comment 6 rate down comment
    A4 ( преди 14 години )
    На последната снимка добре,че има емблема Форд,защото си е 100 процентова KIA.
  • #10
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Nai hubavia ford e prodadenia!Fakt!
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Spe6no triabva da promeniat re6etkata otpred-ina4e vsi4ko drugo e ok.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Men su6to mnogo mi hareswa tozi model.V tozi segment proizvoditelite predstawqt netradicionni re6eniq-kato wratite na B-max i Meriva.No tabloto nadali 6te e tolkova ka4estweno kato pri Polo.
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Вероятно с тоя B-Max ще заменя сегашната си Фиеста. На мен таблото много ми харесва и е доста по-добрио от да кажем това на Поло. Отвън съм малко резервиран, но така е винаги с новите модели на Форд. Много пъти съм го казвал. Един автомобил трябва да се харесва с течение на времето, а не да те грабне от раз. В първия случай има вероятност да се влюбиш, докато във втория, омръзва бързо.
  • #6
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Харесва ми но таблото наистина е ужасно!Във профил е едно изтумбено,грозно е!
  • #5
    10 rate up comment 4 rate down comment
    fan ( преди 14 години )
    Как ли ще издържи краш тестовете за страничен удар без В колонка...
  • #4
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Според мен е чудесен малък автомобил - просторен, практичен, иновативен и симпатичен. Освен това и доста смел с тези плъзгащи врати и без В-колони.И доста прилича на новата Fiesta отвън и отвътре, доста е напудрен, затова лъщи, тъй като е полу концепт полу производствен екземпляр. Трябва да лови окото.Тоя тип коли не се възприемат добре у нас де. Ние сме си свикнали да си е седан тип лада седмица, че да е добре за бурканите...