IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche с нов модел?

Porsche разработва нов модел с разположен по средата на шасито двигател.

Porsche с нов модел?
Ако колата бъде одобрена от шефовете във Volkswagen и стигне до серийно производство, ще бъде пряк конкурент на модели от Ferrari, McLaren и ”роднинската” марка Lamborghini.
 
Новият автомобил с две места ще бъде позициониран в моделния ред на фирмата над 911 и под 918 Spyder. Предвиждат се модификации купе и роудстер. Новото Porsche ще влезе в същата ценова категория, като Ferrari 458 Italia, McLaren MP4-12C и Lamborghini Gallardo LP560-4.
 
 
„Имаме идеята да направим още един модел с разположен в средата на платформата двигател. Мислим за нещо позиционирано над 911, но под 918 Spyder”, казва шефът на Porsche Матиас Мюлер. „Ще оценим икономическата страна на проекта и тогава ще решим дали да получи зелена светлина”, допълва Мюлер.
 
Сега моделите Boxster, Cayman и 911 използват обща стоманена архитектура. В тази област обаче, Porsche обмисля използването и на карбон и фибровлакна, за да се намали собственото тегло на моделите. Напоследък бяха показани олекотени модели на Porsche, включително Carrera GT и 911 GT2 RS.
 
Ако новият проект стигне до серийно производство, от него ще се правят годишно между 2500 и 3000 броя. Това ще бъде на половината от сглобяваните 911 Turbo и неговите версии, включително GT2. Има и алтернативен план, за създаване на алуминиева архитектура, като се вземат много от елементите на платформата на второто поколение Audi R8, но това е по-малко вероятно, според неназован източник от фирмата, цитиран от изданието AutoCar.
 
Първоначалната стратегия ще бъде новото Porsche да има общи части с Boxster/Cayman и 911, като сега трите модела имат 60% общи части.
 
Засега има по-малка яснота за двигателите на бъдещото Porsche. За да се конкурира с модели като 458 Italia, Gallardo LP560-4 и MP4-12C, новото Porsche ще се нуждае от мощност между 550 и 650 к.с. Това дава възможност да се монтира двигателят тип „boxer” с 6 цилиндъра и обем 3.8 литра в неговата би-турбо версия, който се монтира при GT2 RS и предлага мощност от 620 к.с. Друга възможност е серийна версия на двигателят V8 от състезателния RS Spyder, който е с обем 3.4 литра.
 
Този агрегат беше монтиран на хибридната концепция 918 Spyder, като имаше обща мощност с добавения електродвигател от 756 к.с.
 
0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    porsche ( преди 14 години )
    електродвигател от 756 к.с.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    nqkoi si ( преди 14 години )
    tva ve4e e strahotno
  • #11
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако не си разбрал още вече можеш да изкарваш допълнителни пари от интернет рекламата! Парите не са много, но и малкото от тях не са излишни. Провери на http://geteasypaid.wordpress.com Нужно е само малко търпение :)
  • #10
    9 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Даа Феро е малко по-квалитетната марка ноо пък от дуга страна не смятам че двете марки се конглокират.По скоро 2те марки по някакъв начин се допълват :) Преди ра порастнеш достатачно за Феро си купуваш Порш :)Аа когато имаш Феро в гаражат си в него задължително има поне 2 Порша...:)) Така ч този кйто се е здобил с Италия едвали ще се лиши от удоволствието да има този сребрист звер на снимките :) Дано от Порше пуснат този модел на бял свят !
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    smigul ( преди 14 години )
    Много сте интересни. Търсят да купят това което могат да купят. А тези 2 марки са специални. Имат история и личен дизайн. С бизнес стратегиите на VW алфа ще се възроди и ще прави повече продажби. А същи и VW искат да са най големите в света.
  • #8
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Imat R8 Lambo, ama kato Ferrari nikoga niama da imat kade li ne go slagaha tozi motor otpred otzat posredata, eeeeii pak nestava, iskat da kupiat Ferrari za da go napraviat kato tehnite bokluci za da niama koi da im gi konkurira.
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Za6to VWGrup iska da kupi Ferrari ,mojete li da mi otgovorite i to4at zabi i za ALFA, imat mnogo prodajbi, mnogo marki za6to im sa tezi dve marki.
  • #6
    20 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    Трифорсе прав си - поршето е за разумните гъзари, а ферари за съвсем гъзари. особено преди години кога поршетата правиха по 200к км само със смяна на течности, а ферари и по 20к не можеха. сега са по здрави мисля, но все пак за ежедневна употреба Порше е марката. но не подценявай гъзарията - за нея няма почивен ден!
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Striker ( преди 14 години )
    Човек, недей така. Порше е страхотна марка, нищо че ВАГ я *** в момента. Но Ферари е легенда и съвършенство. Льо Ман не е Ф1 и Порше го знаят много добре! Тук не става въпрос са конски сили или 0-100 спринт. Става дума за прецизност на изработката, контрол в завоите и майсторство в дизайна на атмосферен мотор. Ако ги имам и двете с Поршето би отишъл и до супермаркета, докато Ферарито бих го спирал само пред казината във Вегас и Монте Карло :)
  • #4
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Аз, лично, винаги ще предпочета Порше пред Ферари. Като им хванеш показателите, в 2/3 от случаите Поршето печели. Много години сме спорили с един човек, който вадеше какви ли не статии за Ферари и накрая призна, че Порше-то е по-доброто!!!