IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-малко се разваля Peugeot 207

Британската застрахователна компания Warranty Direct обяви Peugeot 207 за най-надежден в Европа.

Най-малко се разваля Peugeot 207
В специално изследване определящо най-надеждните автомобили на британския пазар, произведени  в Европа, експертите на фирмата правят специален рейтинг.
 
В него автомобилите се класират според честотата на повреди и цената за отстраняването им. Специалистите от Warranty Direct са анализирали 20 000 застрахователни полици на автомобили от 3 до седем години от европейски производители. Сравнени са и причините собствениците да закарат автомобила си в сервиз.
 
 
Данните им показват, че за една година нужда от сервиз имат 6% от автомобилите Peugeot 207, на възраст до 3 години (колата се произвежда от 2007 година). Средната цена за ремонт на тригодишно Peugeot 207 във Великобритания е 332 паунда (около 752 лева).
 
Втори по надеждност, според изследването на Warranty Direct, е Fiat Panda, 12% от колите на възраст от 3 до 7 години са потърсили сервиз, средната цена на ремонта е 123 паунда.
 
След него петицата се допълва Peugeot 206 CC (17 % повреди, средна цена 185 паунда), VW Polo (18 %, 190 паунда) и Renault Clio (21% 173 паунда).
 
Според изследването на застрахователната фирма, най-ненадеждни и с най-скъпи ремонти са Mercedes-Benz SL (47% от автомобилите от 3 до 7 години са потърсили сервиз, средната цена е 342 паунда), Range Rover (53%, средна цена на сервиза 500 паунда), Renault Espace (54%, 491 паунда), Mercedes-Benz S-Class (47% 505 паунда) и BMW 7-Series (45%, цена 514 паунда).
 
От фирмата Warranty Direct отбелязват, че най-скъпата цена на ремонт на автомобил на възраст от 3 до 7 години във Великобритания е фиксирана при „седмица” на BMW, 7239 паунда (около 16 300 лева).
0 от 500
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Стига с тая надеждност и качество! Снощи даваха по БНТ класация на щетите, покривани от застраховки автокаско.Над половината са от ПТП, а над 30 % от удар на паркинг! За какви климатици, за какви чудесии говорите!И да има такива щети, те са нищожна част.
  • #24
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Mony ( преди 13 години )
    Щом точно пежо 207 е най-качествено,ясно колко е обективна клсацията!Питайте ЗАД Виктория за техните 207-ци.Роман могат да напишат.А преди с 206-ците са имали в пъти по-малко проблеми.Конструктивно това дърво 207 се наводнява при дъжд,ако в сервиза не са и чистили един заврян дренаж поне на 6 месеца веднаж.Като се наводни гаранцията не важи.И на трите коли винтовете на вътрешните дръжките над вратите били превъртели.И на трите климатиците не охлаждат достатъчно.Тояги!Просто питайте във Виктория.
  • #23
    5 rate up comment 1 rate down comment
    gvaley ( преди 13 години )
    Не можеш да твърдиш такова нешо със сигурност. Има застраховки срещу повреди - такива, които не се поемат от гаранцията или са за следгаранционни ремонти. Ако преводът на Аутомедия е правилен, разбира се, би следвало да се очаква, че са анализирали именно такива застраховки.Има и друга възможност - да става дума за застраховане на фирмите вносители. Подобна практика има в снукъра - организаторите застраховат премията си за максимален брейк.
  • #22
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Котарака Генчо ( преди 13 години )
    207 не е лош автомобил, щом успява да се промуши при най-продаваните, при все че доста след него излязоха нови Ибиза, Поло, Фабия, Фиеста, Клио...
  • #21
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    Аз пък искам аутомедия да излезе със статия в която да се опише по една класация за НАДЕЖДНОСТ от ВСИЧКИ държави на континента ЕВРОПА!!! Под нея ще има сигурно 1000 коментара, ама извода ще е само един!!!Всичко е в ГЪЗЪ!!! Или всичко е СУПЕР!!!(Зависи от гледната точка...)Съжалявам, че прочетох още една статия за *** класации, та и коментар написах...
  • #20
    11 rate up comment 5 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Аутомедия, оправете го тоя превод, защото е смешно застрахователна компания да прави класация за надеждност! Може да дава заключения за това, колко скъпо и излизат ремонтите в сервизите, но това в никакъв случай не е свързано с надеждността на един автомобил. Защото мен за 5 години ме удариха два пъти на паркинг и два пъти ми пукнаха стъклото. Един път и аз одрах вратата, но това не означава, че след като колата ми е ходила в сервиз 5 пъти за отстраняване на щети не е надеждна!
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    И никой не обърна внимание, че става въпрос за застрахователна компания. А кой ходи в застрахователна компания? естествено тоя, който е катастрофирал или е настъпила вреда не по негова вина. От цялата статия заключвам, че Пежо е колата, чиито собственици са претърпели най-малко щети и ремонтите им са излезли най-евтино. Естествено е, Мерцедес да е с най-скъп ремонт и собствениците за най-малката драскотина по боята да търсят застрахователя. А дали собствениците на малки коли правят това?
  • #18
    6 rate up comment 6 rate down comment
    ( преди 13 години )
    ..малолитражка, карана от някой мърляв талибански емигрант?! Докарваш я в България и....Чип Фус да ти е на помощ!Според мен, за да имат някаква тежест тези класации, трябва да се отчита не само модела и това, че има проблем. Трябва да се направи някакъв индекс, който да включва повтаряемост на проблема, условия на пътищата, качество на консумативи и обслужване и климатични условия, в каква среда се кара и мн.други.
  • #17
    7 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Тези класации никога не могат да бъдат 100%-ово обективни. Като се замисля, прав е единият колега под мен. Да вземем, примерно 3-4 годишен премиум автомобил от Германия. Нека не използваме имена на марки, че пак ще има недоволни.Та този автомобил вероятно е на лекар или адвокат, т.е. заможен човек. Автомобилът е обслужван педантично само във фирмен сервиз. Нашенецът го вкарва в България, кара го 50-60 хил. км и казва- Страшно здрава кола! Какво става обаче, ако колата е една изцедена малолитражк
  • #16
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еднодневка имах предвид кола, за която не ти пука дали има мигач, дали огледалото и виси, дали половината копчета на лайсната с счупени, дали пали с чалъм или като завива скърца като каляска, дали прозорецът и не слиза до долу...и такива неща. Знаеш има такова коли, на които много от работите им не работят, но те парите им са толкова, така че не очакваш кой знае какво и не ходиш в сервиза. Ето затова големите по-често ходят в сервиз и оставят повече пари.А точно това са гледали в това изследване