Това обаче важи и за другите луксозни марки, не само автомобилни. В най-новото проучване за привлекателността на луксозните марки в Китай, се вижда, че една марка доминира на пазара в Китай.
Според консултантската фирма Clear Asia, BMW е най-желаната марка не само сред автомобилните, но и въобще в Китай, като изпреварва Apple, Rolex, както и други луксозни автомобилни марки, като Audi и Mercedes-Benz.
„Марката BMW има много силно и привличащо звучене в Китай и е напълно разпознаваема”, казва Оливър Картрайт (Oliver Cartwright), регионален мениджър на Clear Asia. „Тя е определяна от китайците като секси, като надеждна, вълнуваща и изтънчена”.
Макар да не са така желани като Баварската марка, Audi и Mercedes-Benz също се представят добре в изследването, като „и двете марки предизвикват възхищение, но нито една от тях няма емблематичното привличане и идентичност като марката BMW.
Интересно е да се отбележи, че в световен мащаб BMW също е най-желаната марка сред автомобилите, но сред всички марки заема трето място, като отстъпва на Apple и Google.