IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen и Renault царуват в Европа през февруари

Golf и Clio са най-продаваните возила на континента през месеца.

Volkswagen и Renault царуват в Европа през февруари

Данните на независимият институт за автомобилна статистика Jato Dynamics, сочат, че през месец февруари 2011 година, най-продаваните модели в Европа са Golf и Clio.

През месеца Volkswagen Golf е реализирал 33,954 продажби в Европа, което представлява спад със 7.9%, спрямо същия месец на 2010 година.

Вторият в класацията Renault Clio също бележи спад, но само с 0.3%, като реализира през февруари 2011 година 27,293 продажби.

Челната тройка на най-продаваните модели в Европа през февруари 2011 г. се допълва от Polo със 25,444 продажби, въпреки спадът с 0.9%.

Всъщност положителна тенденция в продажбите бележат само три модела - два на Opel и един на Volkswagen. Това са петия в класацията Astra, седмия - Corsa и последния - Passat, чийто ръст в продажбите спрямо февруари 2010 година е цели 35.6%.

При класацията по марки, първенец е Volkswagen, следван от Renault и Peugeot.

От Jato Dynamics посочват още няколко любопитни данни.

- Продажбите на нови автомобили през месеца в Европа са се увеличи с 1.4%, спрямо февруари 2010 година, и с 0.2%, от началото на годината. Продадени са 1,008,512 нови возила, за сметка на февруари 2010 година, когато продажбите са били 994,306.

- Повечето европейски пазари регистрират увеличение при продажбите на нови автомобили през периода, като най-осезаемо то е във Франция. Месецът е рекорден за Франция, където са реализирани рекордните за последните 20 години - 204,400 нови возила.

- Пазарите, където се наблюдава спад при продажбите на нови автомобили през месеца са: Великобритания, Гърция, Италия, Португалия и Испания.


България не е в включена в статистиката на Jato Dynamics.
Класацията за продажбите на нови автомобили в България за месец февруари 2011 година ще намерите ТУК


0 от 500
  • #35
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пак си личи кой е лидера... а който не му харесва да чете другите новини вместо да плюе, само натоварвате сайта!
  • #34
    5 rate up comment 3 rate down comment
    стинг ( преди 13 години )
    Фиат се сриват
  • #33
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ha,ha,ha
  • #32
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Селско парче си ти и тая къде те е родила...
  • #31
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ti kvo se zasegna, kato te hvanat v TAPOTIA vinagi taka reagira6, specialno za tebe nova klasacia, ha ha ha , selsko par4e.
  • #30
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не специално за мене бе ***.Просто казах че институа който е направил проучването е съмнителен и не обективен.Айде карай си газовия голф и не се обаждай!
  • #29
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Da, specialno za tebe, nova klasacia da ti pasne, A ne6to drugo da si pora4a6, da ne ti e selskata kra4ma.
  • #28
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Я се замислете какъв е този независим институт Jato Dynamics.Дали аджаба не е спонсориран от безмислената тенекиена фабрика на ФВ.Аутомедия, следващия път публикувайте проучване на пазара от някоя по-сериозна институция!
  • #27
    7 rate up comment 5 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    @Рудолф Дизел, a Хюндай бе обявен от Ауто Билд за най-качествена кола, точно заради сервизите в Германия. Ето, виждате ли, къде е тънката разлика? Който ходи по сервизи, знае :)Аз понеже не ходя с моя Форд, мога само да предполагам, какво означава в сервиза от 10 дефекта да ти открият 7 и да станеш "най-качествената марка".
  • #26
    3 rate up comment 6 rate down comment
    AZ ( преди 13 години )
    Нормално И30 да е по-добър от голф5.Все пак е едно поколение по-нов и е проектиран в Германия за европейския пазар.