IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Renault възлагат големи надежди на новото Clio

Новото поколение на Renault Clio ще има съвършено различен и „драматичен” дизайн, според фирмата.

В Renault възлагат големи надежди на новото Clio
Бъдещата генерация на Clio ще вземе стиловите особености на концепцията Dezir. Премиерата на автомобила ще бъде през есента на идната година на автомобилния салон в Париж.
 
 
Шефът по маркетинга и продажбите на Renault, Стив Норман заявява, че „Dezir директно вдъхновява създателите на Clio 4. Ние правим всичко възможно новото Clio да бъде близко по стил с концепцията”.
 
Това ще важи дори за базисната версия на автомобила, която ще изглежда също толкова привлекателна, колкото и „горещата”. Шефът по дизайна на Renault, Лоренс ван ден Акер казва, че кгато е правил новото Clio се е вдъхновил и от невероятните линии на Aston Martin V8 Vantage.
 
 
За новото Clio до известна степен, може да се съди и по електромобила Zoe.
0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 5 rate down comment
    рено.БГ ( преди 14 години )
    Бе кък можи дъ срънявати реноту с разни аудита-маудита, бимвета и други подобни!? Чи то реноту е къде-къде..... ама айди да'н приказвам, шото ей сигинка пак шъ въ заплущя с минусчита, никуи дъ ни въ види!
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мултитроникът си е бая глезотия и донякъде е нормално да излиза солено.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до аз ( преди 14 години )
    Не съм сигурен, но мисля че на Q7 V12 му беше ограничен въртящия момент
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до аз ( преди 14 години )
    И всъщност Ауди ползват кутии главно ZF, а мултитроника и новата 7-степенна автоматична са си изцяло техни, както и вината за това че се трошат :)
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    a3 ( преди 14 години )
    A Q7 V12 TDI с 500коня и 1000 Nm сигурно без скоростна кутия се движи? :D :D :D Да поясня - Скоростните кутии за Audi quattro (типтроник) са със същата механика, но с друга електроника като тези на BMW. Абсолютно безпроблемни. Автоматичните скоростни кутии за предно предаване на Ауди с надлъжен двигател (А4, А6, А8) са мултитроник и са доказано проблемни. Скоростните кутии с два съединителя (S-tronic) работят на принципа на DSG, но имат конструктивни разлики и рядко правят проблеми.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до аз ( преди 14 години )
    Така е, има много кутии издържащи над 1000 нм, но нито една от тези кутии не се намира в Инголщад. И ако Ауди използват същите кутии като БМВ, защо БМВ нямат проблеми а на Ауди се троши всяка втора кутия? И при трите последни 100 000 км тестове на аудита в ауто билд бяха сменени трансмисиите заради дефекти, първо мултитроника, след това стандартния автоматик, а накрая и механичната кутия замина. а за TDI R8-цата самите инженери от Ауди си признават че още не могат да направят скоростна кутия.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    На Вейрона е Dual clutch, седемстепенна, производство на Ricardo (английска марка) и издържа до 1250 Nm. А ръчни кутии издържащи над 1000 Nm има много.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А до сега някой направил ли е скоростна кутия която да издържи на 1000 н.м.?
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    А3 ( преди 14 години )
    Ха Ха ХаБез малко да уцелиш, капацитет отрицателен...Много малко фирми си правят собствени скоростни кутии. Ауди и БМВ примерно използват BorgWarner. Други марки използват LuK, ZF и др... И ауди имат кутия, която да издържи над 1500 Nm, в Q7 V12.
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако това от първата снимка е новото клио го купувам веднага. Ама ми се струва че ще си остане със същия скучен дизайн както досега...