IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus CT 200h вече се продава в Европа

Създаден според европейския вкус и специално за Европа, новият Lexus CT 200h вече е на пазара.

Lexus CT 200h вече се продава в Европа
Цената му е с около 1800 евро по-ниска от най-евтиният модел на японците продаван досега на Стария континент – IS 200d. С цена от около 26 000 евро, хибридният Lexus CT 200h има амбиции да се настани трайно и успешно на пазарите в Европа.
 
 
Lexus IS 200d се продава в Европа с турбодизелов двигател 2.2 литра и мощност 150 к.с. Сега компактният СТ 200h е с бензинов агрегат с обем 1.8 литра, комбиниран с електромотор, акумулатори и генератор, като общата му мощност е 134 к.с.
 
 
Lexus CT 200h има ускорение от място до 100 км/час за 10.3 секунди и максимална скорост от 181 км/час. Според производителят, средния комбиниран разход е 4.1 литра на 100 км. Вредните емисии от CO2 са 94 г/км.
 
 
В Европа ще се предлага в три степени на обзавеждане - SE-I, SE-L и SE-L Premier. Всички версии на CT 200h са с лети джанти с размер по избор – 16 или 17 цола, с климатроник с две зони, висококачествена аудиосистема с USB вход, Aux вход и Bluetooth.
 
 
Стандартната версия е още с фарове за мъгла, сензори за светлина и дъжд и затъмнени задни стъкла.
 
 
 
 
0 от 500
  • #35
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Отделно, както някой вече спомена, хибридната трансмисия доставя плавно и момнетално ускорението от 0 до максималната скорост без никакво придърпване от смяна на предавки, тракане от неравномерен ход, турбо лагове, вибрации и т.н. Разликата с дизелите е от земята до небето.
  • #34
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Като сравнявате с дизелите пропускате един важен момент - емисиите. Тоя Лексус има толкова ниски емисии, че би покрил ЕВРО 15 (когато го измислят). Дизелите с мъка покриват ЕВРО 5, а от 2014 идва ЕВРО 6 и тогава си представям още колко филтри трабва да добавят за да ги покрият, ако въобще успеят. Ето затова хибридите на Тойота са технология на будещето.
  • #33
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Почти всички производители имат в този клас разход 4 - 4.5/100,с 1.5 и 1.6 дизели и не са пио-слаби от този лексус.Изключвам Тойота,там нещата са много зле.
  • #32
    9 rate up comment 10 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Това е твоето мнение.Моето е различно. БМВ1 е криво отвсякъде, нещо като Нисан Микра в дизайна, БМВ3 изглежда морално остаряло кто дизайн,като кола от 98-*** година, докато този Лексус е естетика и авангардизъм-LED стопове с модерна форма, изчистена линия в предницата, страхотна спортна странична линия, страхотни огледала,чудесни пропорции, мускулеста задница,вместим багажник. Страхотен авангард е тази кола, веднага се вижда,че е в тон с новите тенденции, а не закостенял немски старомоден дизайн.
  • #31
    9 rate up comment 8 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    LEXUSee момче като ми говориш за естетиката в този лексъс изобщо влагаш ли умусъл или просто си говориш ейтака :) можеш ли да посочиш една изящтна линия или хармонична форма в това безформенно нещо :)Аз лично макар да не съм фен на БМВ мога да ти покажа доста изсикани дизаинерски щрихи в формите и на 1цата и 3иката :)) Сори но тоиота са отвратителни коли в дизайнерско отношение
  • #30
    8 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Кажи кои са дизелите с тези екстри в оборудването на Лексуса, с разход 4/100км. среден, с толкова ниски емисии и с тази мощност!
  • #29
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тази кола няма да избие рибата,определено!В Европа за много по-малко пари и същия разход има дизели.Хората могат да сметнат колко две плюс две.
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    az ( преди 14 години )
    http://vbox7.com/play:bf380d30 тва става в момента
  • #27
    2 rate up comment 3 rate down comment
    az ( преди 14 години )
    Абе не се знае вече дали са здрави, и го изпускат тоя водород не от складовете, а за да намалят налягането в топящия се реактор и трябва спешно да го охладят иначе :X
  • #26
    4 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Пожари и експлозии стават поради натрупване на водород в складовете, но реакторите са здрави.Пожари стават навсякъде по света, камо ли след земетресение 9-а степен по Рихтер.