Цената му е около 31 500 евро. Има задвижване на задните колела и много богато оборудване.

Това е поредният модел, с който Hyundai иска да промени своя имидж, но в същото време ще повлияе сериозно върху пазара на спортни автомобили с относително по-ниската си цена. Трябва веднага да кажем обаче, че цената отдавна престана да бъде единствения привлекателен елемент при един Hyundai. С още по-голяма степен това важи за Genesise Coupé.

Колата е с дължина 4630 мм, което я праща при по-ниската средна класа. Двигателят е разположен надлъжно и задвижва задните колела. В Европа на цена от 32-33 хиляди евро могат да се купят много модели на спортни автомобили, но обикновено всички те са с предно предаване.

Базисният двигател е двулитров (2.0 TCI) и има максимална мощност от 157 kW и максимален въртящ момент 302 Nm. В тази комбинация сеподсигурява ускорение от място до 100 км/час за 8.0 секунди, максимална скорост 222 км/час, а средният разход на гориво е 9.5 литра на 100 км.

Hyundai ще предлага купето на Genesis с още един, по-силен двигател, като цената на колата в тази версия се повишава с около 2200 евро. Това е бензиновият V6 с обем 3.8 литра и мощност 223 kW (303 k.с.). Този двигател се комбинира с механична скоростна кутия с 6 степени и с автоматична скоростна кутияZF 6HP19, с която има ускорение от място до 100 км/час за 6.3 секунди (с механичната ускорението е 6.4 секунди), а максималната скорост е 240 км/час с двете трансмисии.

Средният комбиниран разход на гориво с по-силния двигател е 10.3 литра на 100 км. Hyundai Genesis Coupé е с много богато обзавеждане – 6 въздушни възглавници, ESP, cruise control, електрически външни огледала, които се прибират автоматично, климатроник, кожен волан, алуминиеви педали и др.

До края на тази година в Европа ще започне да се продава и седана Gensis.


9