Това, според фирмата, ще се подобри имиджа й, най-вече на пазара в Европа. „Качеството и дизайнът предлагани от новото Rio са доста по-високи отколкото имиджа на марката в Европа”, казва маркетинг шефът на корейската марка Бени Ойен (Benny Oeyen).

„За да подобрим имиджа е нужно към този супер дизайн да добавим и „по-горещи” характеристики на хечбека (а защо не и купе или кабриолет?)” продължава Ойен. „Искаме да има спортна Kia в Европа, така ще доразвием марката”, счита той.
Новата четвърта генерация на Rio ще се продава в Европа от септември и ще бъде най-ефективният модел на Kia на пазара. Ще има версия с трицилиндров турбодизелов двигател с обем 1.1 литра, като ще се комбинира и с технологията stop-start. Това ще позволи вредните емисии CO2 да не надхвърлят 85 г/км, а средният разход да бъде 3.2 литра на 100 км.
.jpg)
Сред другите двигатели с новия Rio ще видим бензиновите агрегати с обем 1.25 и 1.4 литра, както и втори турбодизел с обем 1.4 литра. Всички те ще се комбинират и със системата stop-start.
Очакваната цена на Kia Rio в Европа ще започва от около 12 000 евро.


0