Както е известно, в World Rally Championship вече се използват задължително двигатели с обем 1600 см3. Сега се появи информация, че на 22 март, когато VW ще отбележи успеха си на Рали Дакар, ще бъде съобщено официално за влизането на фирмата в сериите WRC.
.jpg)
Преди време се появи информация, че състезателният автомобил ще бъде базиран на Scirocco, но сега става ясно, че рали автомобилът на марката ще бъде на базата на Polo.
Интересно е, че за създаване на версията за рали на Polo е нает френският инженер Франсоа-Ксавиер Демезон (Francois-Xavier Demaison), човекът тясно свързан със създаването на рали автомобили на Citroën, Peugeot и Subaru. Заедно с него в проектирането на състезателния автомобил участва и двукратният шампион в WRC Карлос Сайнц, който победи в Рали Дакар с модел на VW.
Все още не е известен изборът на пилоти за рали автомобилите на VW. Чуха се различни спекулации, включително и възможност VW да подпише с шампиона със Citroen Себастиан Льоб или с Петер Солберг.
В същото време стана ясно, че в Skoda са дълбоко разочаровани, защото именно те очакваха да се пуснат в състезанието от името на VW Group. Сега обаче става ясно, че Skoda ще участва в по-малко престижната надпревара Intercontinental Rally Challenge.


1