И през втория месец на година възходящата тенденция на пазара на нови возила у нас продължава. Февруари бележи ръст от 14%, спрямо същия период на миналата година, сочи статистиката на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП).

Най-добре, през февруари се представя Volkswagen, отбелязвайки 13% пазарен дял и 363 продажби.
Първенецът от 2010 година, японската Toyota има пазарен дял от 9.57% и 270 продажби, което й отрежда второ място.
Трети са Ford, които се изкачват с две места през месеца, благодарение на реализираните 241 нови возила на пазара у нас (8.54% пазарен дял).
В ТОП 5 на най-продаваните автомобили марки у нас през месец февруари влизат още Dacia с 240 продажби и 8.5% дял, и Peugeot с 200 продажби и 7.09% пазарен дял.
Общо продадените нови автомобили в България през месец февруари 2011 година са 2822.
Статистиката за продажбите през януари 2011 година


4