Дилърите на Audi са започнали да правят намаления и промоции на модела за да се избавят от натрупаните запаси в складовете.
Според немския Auto Bild, проблемите в Европа идват от прекалено високата цена на малкия автомобил. От началото на продажбите през септември 2010 до днес, според немския седмичник са продадени само 28 000 автомобила, докато заводът в Белгия е произвел за същото време около 50 000 броя А1. Това означава, че складовете и на завода и на дилърите са пълни. Само в Германия в момента на склад са около 40% от всички произведени Audi A1.
В същото време от септември до днес са продадени над 42 000 броя от главния съперник на А1 – Mini. Шефът на Audi, Рупърт Стадлер, за пет месеца смени плана за продажби на модела от 50 000 на под 30 000. Засега във фирмата остават спокойни.
Дилърите в Германия предлагат намаления на цената на А1 от 10 до 17-18%, което е доста щедро за един модел появил се на пазара преди 5-6 месеца. Според Auto Bild, маркетинговите специалисти във фирмата не са успели да определят добре целевата група за този модел.
За младите хора между 18 и 25 години, (за които се счита, че моделът е подходящ) той е доста скъп. За тази година от Audi планират да произведат 120 000 броя от А1, като главната надежда идва от пазара в Китай, където модела ще бъде пуснат скоро.