Новият луксозен седан на фирмата от Инголщад е „образец за лукс и съвременност”, по думите на Михаел Дик, шеф на новите разработки на фирмата.
Според него, новият А6 ще въздейства силно върху бизнесмените, като фирмата определя сегмента на А6 като „изключително важен”.
Според Дик, новото поколение на А6 има всички възможности за да повиши продажбите при този модел с около 30%. Досегашното поколение на А6 реализира на пазара около 1 милион автомобила за седемте години за които е в продажба.
Новото поколение на Audi A6 ще се продава в Европа от април, като цената (в Германия) започва от 38 500 евро. A6 е вторият най-добре продаван модел на Audi. Главни негови конкуренти са BMW 5 Series и Mercedes-Benz E Class.
Моделът позициониран между A4 и A8 е ключов за Audi, защото е доста по-печеливш от А4 и има по-високи продажби от флагмана A8. Audi
A6 беше представен в Женева. Според експертите, този модел е най-важен за фирмата, защото може да генерира както високи приходи, В същото време този модел е „входа към най-луксозния клас”.
В Audi се заканват да изпреварят BMW и да станат най-големият производител на луксозни автомобили до 2015 година. Това ще стане с появата на нови модели и модернизирането на други от на произвежданите сега 36 модела.