IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Metropolis – луксозното бъдеще на Citroen

Един от експонатите на щанда на Citroеn в Женева предизвика най-голямо внимание.

Metropolis – луксозното бъдеще на Citroen
Това не е нов модел, но големият седан Citroеn Metropolis, представен официално още през май 2010, има с какво да предизвиква интерес.
 
 
Когато го видяхме за първи път в Шанхай, изглеждаше като поредната ексцентрична и с малки изгледи да стигне до серийно производство дизайнерска студия на Citroen. Първо в Китай, а сега и в Европа обаче, автомобилът предизвиква голям интерес.
 
 
Вече е ясно, че на базата на тази концепция ще се прави сериен модел на луксозен и голям седан. Колата с изключително удължен моторен отсек, с футуристична и нестандартна предница и ефектна задна част, е разположена много близо до пътя. Концепцията е дълга 5300 мм, широка е 2000 мм и е висока 1400 мм.
 
 
Виждат се някои стилови паралели със сега актуалния седан от среден клас C5. Студията е с хибридна система на задвижване, в която се включват турбодвигател V6 с обем 2.0 литра, мощност 200 kW и максимален въртящ момент 375 Nm, задвижващ предните колела и електромотор с мощност 70 kWза задните колела.
 
 
Двата мотора могат да работят едновременно или всеки от тях да действа самостоятелно. Metropolis ще бъде в основата на серийния DS9, като вече се знае и това, че ще има и „модел-близнак” на Peugeot, нещо което вече става традиция в група PSA.
 
 
Концепцията Metropolis досега беше представена само в Китай, като първоначалната идея е била да се разработи подобен луксозен и голям седан за китайския пазар. Сега обаче във фирмата се избистря идеята, постепенно да се разработят серия от големи и луксозни модели, които най-вече в Азия да конкурират немските луксозни марки и Volvo.
 
 
Засега не се знае нищо конкретно за двигателите, които ще се монтират на серийния DS9. Хибридната версия обаче, ще бъде запазена, ще има и конвенционални бензинови и дизелови двигатели V6 за Европа.
0 от 500