IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen възражда Microbus

Volkswagen демонстрира в Женева второто поколение на концепцията Microbus.

Volkswagen възражда Microbus
Сега е доста по-вероятно този интересен (и в известен смисъл класически за VW) проект, да достигне серийно производство.
 
 
Колата се представя в Женева с името дадено през 50-те години на миналия век на класическия Transporter 1, с което той се продава на някои европейски пазари (вкл. и в Германия).
 
 
 
 
Новата концепция е дело на шеф-дизайнера на VW Group Валтер де Силва и на главния дизайнер на марката VW Клаус Бишоф (Klaus Bischoff).
 
 
VW Microbus предлага 6 места и има дължина 3990 мм, широчина 1750 мм и височина 1700 мм. Колата е с електродвигател с мощност 85kW, захранван от литиево йонни акумулатори с капацитет 40kWh. С едно зареждане VW Microbus може да измине 300 км.
 
 
Галено наричаният Bulli може да ускори от място до 100 км/час за 11.5 секунди и има максимална скорост от 140 км/час. От VW обясняват, че архитектурата на този модел може лесно да приеме и бензинови и дизелови двигатели с обем от 1.0 до 1.4 литра.
 
 
На централната конзола в интериора е монтиран iPad (подвижен). Задната пейка се вади и тогава мястото за багаж в колата нараства до 1600 литра. Според плановете на VW, този модел може да се нареди до семейните Caddy, Touran, Sharan и Caravelle, като подсигури практичност и удобство за едно семейство.
 
 
Според някои коментатори в Германия, VW Microbus „вече е получил зелена светлина за серийно производство”. Ще се прави на удължената версия на платформата на Volkswagen Golf (MQB), но е възможно това да става и на платформата на наскоро пуснатия за пазара в САЩ Passat.
 
 
 
0 от 500
  • #11
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Шефа ( преди 13 години )
    Трябва да е малко по-дълъг за да го възроди ):-(
  • #10
    17 rate up comment 14 rate down comment
    Ime ( преди 13 години )
    Мнооооого грозно. Ама много.По голям успех ще имат ако използват старият дизайн, леко усъвременен евентуално. А то, като го гледам това инженерно /дизайнерско по- скоро/ недоразумение...Анонимен то в ЮАР до миналата година още произвеждаха Голф 1 ако става на въпрос...
  • #9
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ееее много е яко искам такова
  • #8
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Уче ( преди 13 години )
    Ех, и на мен ми харесва, супер е, 6 човека, място за багаж, екстра интериор и ако това за 300км е вярно направо рай. С удоволствие бих карал на ток, имайки предвид моментните цени на горивата, лошото е че нямам пари за нова фиеста, камо ли за нов електрически ван. Нзм братлета докога ще плакнем само очи, наистина е тъжно : (
  • #7
    7 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Простата сметка показва,че с тези акумулатори и този двигател няма как да мине 300 км. с едно зареждане.В най-добрия случай 30 км.
  • #6
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Дебелия ( преди 13 години )
    Като концепция ми допада
  • #5
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Staria do skoro o6te se proizvejda6e v UAR
  • #4
    48 rate up comment 6 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Старият е бил любимец на хипитата по целия свят. Бил е с ниска цена, опростен и с изклюцително евтина поддръжка. Старият Бръмбар сещо. А какво направиха с него?! Толкова го оскъпиха, че стана луксозен за джоба. Просто убиха идеята. Алчните босове на Фолксваген отдавна забравиха какво точно означава името им....
  • #3
    34 rate up comment 3 rate down comment
    Иван ( преди 13 години )
    Много е готино на мен ми допада
  • #2
    5 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ей тука д-р Смърт може да прави евтаназии. Предполагам, че тая катафалка е оборудвана специално за това, щото за друго не става.