IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

През февруари 2011 най-продавана марка в САЩ е Ford.

Американската група е реализирала 150 280 автомобила.

През февруари 2011 най-продавана марка в САЩ е Ford.
Това е с 22% повече в сравнение с продадените от Ford автомобили през февруари 2010. Данните са от изследователския център Autodata. На второ място по продадени автомобили през февруари е марката Chevrolet със142 925 продажби, а трета е Toyota със 124 091 продадени автомобила. Увеличението при Chevrolet е с 43%, а при Toyota с 49% спрямо февруари 2010.
 
 
В сегмента на луксозните автомобили лидер през февруари е BMW, като Баварската фирма е продала на американския пазар 16 423 броя (+9%), като това е само с 250 автомобила повече от продажбите на втория, Mercedes-Benz.
 
Американците са закупили през февруари 7753 автомобила с марката на Audi, която обаче е успяла да увеличи продажбите си спрямо февруари 2010 с 25%.
 
Сред концерните, през февруари на пазара в САЩ най-продавани са марките в General Motors (207 034 продажби), което е повече с 46% спрямо същия месец на 2010. Следва Ford (156 232 продажби, +10 %) и Toyota (141 853 +42 %).
 
Общо през февруари в САЩ са продадени 993 545 автомобила. Това е с 27% повече от февруари 2010.
 
0 от 500