IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Вторият Gumpert

Gumpert Tornante се появи в Женева.

Вторият Gumpert

Официалната премиера на дълго чаканият и коментиран втори модел на немската марка Gumpert се състоя днес в Женева.

Новият двуместен спортист на Gumpert е обозначен като Tornante (oстър завой) и е създаден с помощта на италианците от Touring Superleggera, които са отговорни за дизайна на возилото.

Tornante се отличава с повече комфорт, по-голяма практичност, ергономия и изисканост, в сравнение с екстремния Apollo, който е на пазара от 2005 година.

"Возилото предлага спираща дъха динамика, аналогична с тази на Apollo, но се отличава с повече място за багаж (200 литра), повече пространство в салона и по-голям резервоар за гориво", заявяват немците.

Tornante е със 100 мм. по-висок от Apollo и с 15 мм. по-дълъг. Това безспорно оправдава казано горе, но също така прави Tornante с около 100 килограма по-тежък от Apollo.

Двигателят е същият, който използва Apollo. Базиран е на 4.2-литровия V8 на Audi, тежи само 196 кг, и е тунингован до 700 к.с. Позициониран е в средата на шасито, зад седалките и задвижва задните колела, посредством секвенциална TT40e трансмисия. Тя е шестстепенна, предлага ръчен режим (чрез лостчета зад волна), като смяната на предавките изисква само 40 милисекунди.

Каросерията на Gumpert Tornante е изградена от карбон, а самата конструкция е тръбна, изградена от хром-молибден стомана.

Джантите са ковани с размер 19-инча-отпред и 20-инча -отзад, и се оборудват с гуми Michelin Pilot Super Sport.

Все още не са известни динамичните характеристики на новото возило на Gumpert. Знае се единствено, че максималната на скорост на движение превишава 300 км/час. Gumpert подчертава, че спецификациите на колата може да бъдат променени, преди стартът на производството.

Доставки на новия Gumpert Tornante ще стартират през 2012 година. Автомобилът ще се произвежда във фабриката на марката в Алтенбург, Германия, заедно с Apollo, чието производство ще продължи, но в по-малки количества.

0 от 500
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    john ( преди 14 години )
    Двигателят си е разработка на Ауди,а ако не знаеш и Ауди и Ламбо са собственост на VAG групата така че,двигателят си е техен:)
  • #22
    7 rate up comment 3 rate down comment
    unAbated ( преди 14 години )
    Какво сте ми захвалили RS6 - като двигателя им е от Ламборгини.Толкова са уникални, че на топ моделите си слагат чужди двигатели nuff said !!!
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    за първи път пиша тук,но то е защото се нервирах от коментарите на разни разбирачи...Първо-как няма аудито да е първо като е 580 кс?Ем-ката е с цели 73 кс по-малко,и въпреки това разликата в ускорението е само 0,3 сек,а цената е 26 к евро надолу за БМВ.Какво излиза-плащате отгореколкото за една нелоша кола,за малко по-добро ускорение???Аудито било залепнало за пътя?Ами нали е 4х4?Да не говорим,че това е старата м 5,а на новата показателите са следните- 4.4-litre V8 bi-turbo 578bhp, 530lb ft 155mph limited top speed 0-62mph 4.4sec Unlimited top speed 188mph
  • #20
    6 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    neznam drugo no skorostnata kutiq prevklu4va ne po-bavno ot bolidite ot f1............
  • #19
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Riply ( преди 14 години )
    Муахахааа поредния забит фен на БМВ. За какво обезценяване говори при положение че цените са почти еднакви като нови а М-ката на половината цена под RS6 на старо? И какво излезе накрая, БМВ-то хем по-евтино от Аудито, хем по-бавно, по нестабилно, губи в теста, и се е обезценило повече. Единствено ме очуди че Е-класата АМG е модел на 1г. а губи от Аудито което вече е поостаряло! А догодина излиза новото RS6 с 600к.с., тогава какво мазане ще е .
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ne,pokaza kolko ti e uma, sravnenieto ti be6e ne na miasto.
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тоя под мен избесня,че го затапиха..:)))
  • #16
    4 rate up comment 8 rate down comment
    vvv ( преди 14 години )
    Анонимният ***,провери с какъв процент се обезценяват аудитата,но си приготви студена кърпа,че ще те заболи главата.По-зле са само Фиат.
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    vv ( преди 14 години )
    ами като е 4х4 как няма да седи залепено за пътя бе пич мисли с тая глава малко
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ми отворих цените втора ръка и чета най-скъпото М5 след 2007г. в БГ се продава за 92000лв. Най-евтиното РС6 почва от 126000лв. а най-скъпото РС6 от 2009г. е 225000лв. А М5 почва с цени от 75000лв. Май не аз пиша на изуст.