IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Женева 2011 - Opel Zafira Concept

Домашен уют на колела.

Женева 2011 - Opel Zafira Concept

Opel представи официално най-новата си концепция в MPV сегмента под прожекторите на автосалон Женева 2011. Това е Zafira Tourer Concept, концепция показваща бъдещото поколение Zafira.

Отвън Opel Zafira Concept е заел дизайнерският език, който познаваме от Insignia, Astra и най-вече - от Ampera. Както цяло формите са доста динамични, благодарение на 20-ичовите колела, големите накрайници на ауспуховата система, челните LED светлини с форма на бумеранг и устремена нагоре странична линия.

Задвижването е поверено на изпитаният от нас, 1.4-литров Turbo двигател, който в случая е оборудван със Start/Stop технология.

"Луксозен салон на колела", който предлага максимално просторен и комфортен салон, така немците представиха модела.

В салона на Opel Zafira Concept е използвана оптимизирана версия на системата за организация на интериора Flex7. Тя позволява различни конфигурации в салон на возилото. Той може да се превърне в седем месен, пет местен или четири месен, само с натискането на бутон. При четириместната конфигурация задните две кресла могат да се местят назад и навътре, осигурявайки повече пространство за раменете и краката.

Усещането за луксозен салон на колела, се засилва от изпълнения със светлина интериор с панорамно предно стъкло. То от своя страна се трансформира в голям панорамен покрив, който се простира чак до задната част на автомобила.

Специален щрих е второто стъкло изработено от високотехнологичен композитен материал, който се осветява по краищата от LED елементи. Малки метални частици са вградени в полимера, за да отразяват светлината и придава на салона бляскав характер, създаващ усещане за уютна топла светлина, която може да бъде променяна в различни нюанси на жълтото.


За комфорта в салона имат заслуга и големият управляван с докосване екран в централната конзола, както и монтираните на стойки на гърба на предните седалки, таблетни компютри, чрез които пътниците на втория ред седалки могат да сърфират в интернет или да контролират функциите на мултимедийната система.

“Ние пренесохме идеята за луксозния салон за отмора в превозните средства и създадохме автомобилен оазис, място за почивка и релаксация. Пътниците могат да се оттеглят в тази обител – това е комфортно, просторно място, в което наистина бихте искали да пребивавате, независимо дали става дума за бизнес пътуване или почивка за дълго пътешествие.”, заяви Марк Адамс, вицепрезидент, отговорен за дизайна в Opel.

0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Gotev ( преди 13 години )
    Сеага карам Zafira 2000г.ако подкарам и тази някой ден ще съм най-щастливия човек нa земята.Колата е уникална!!!
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    azz ( преди 14 години )
    Задницата не ми се връзва с цялата концепция на вана,но евала за решенията в интериора , особено плъзгането назад на задните седалки.Новите коли, за да постигнат по-голям багажник, страдат задните пътници.Така и багаж возиж и каката можвш да пребориш.
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    astrah ( преди 14 години )
    няма спор просто е страхотна.
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    B-Max ( преди 14 години )
    А така! каката си я бива и лично на мен тя ми направи най-голямо впечатление! Иначе, най-добрите ванове са тия на Форд и Фолксваген. Форд има цели 5 в моделната си гама, без да броя баничарките - B-MAX и Grand C-Max с плъзгащи се задни врати, C-Max, S-Max и Galaxy. Дори Фолксваген се задоволяват само с един Sharan и Turan. Opel си имат Meriva и Zafira. Просто нямат шанс срещу Форд.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    харесва ми! а като гледам каката на задната седалка бих изпробвал с нея колко е удобна колата ;)
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    user ( преди 14 години )
    Kolata e unikalna. Tova shte bude nai-dobria van v sveta. Chakam go s netyrpenie za da si go kupa. :)
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    incompetent ( преди 14 години )
    На неграмотно написано мнение на шльокавица (и каква е тая мания с '4' и '6' вместо 'ч' и 'ш'?) без препинателни знаци как да не му пльокнеш един дебел минус?
  • #7
    2 rate up comment 13 rate down comment
    az ( преди 14 години )
    ne vigdam ne6o koi znae kakvo osobenno otvan a i cenata si e dosta visoka vse pak opel nikoga ne e bil simvol na ka4estvo i materialite koito izpolzvat sa fal6A specialno za Astra ili po skoro asma vig sega tova 4e nikoga ne si se ka4val na druga kola ne ozna4ava 4e tova koeto kazvash e pravdopodobno ima edni premium marki koito sa nad vsi4ki i drugite a specialno za opel dori ne mi se komentira kade se namira te dostata4no se kompromentiraxa s ekotec i tem podobni
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Vlado ( преди 14 години )
    Mnogo dobre izglejda,vse pak nai vajna si ostava cenata i izbora na dizelovi dvigateli s koito shte go pusnat :)nqkude pisheshe 4e shte zapo4va baza ot 35 000 lv
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Все пак това е концепткар и серийният модел ще е с по-земен салон. Най-хубавото от цялата работа е, че на средната конзола има само две копчета, но вероятно ще се налага голяма борба с големия монитор и подменютата. А като външен дизайн нещо не ми допада. А каката по средата как ви се струва?