IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова сервизна кампания на Toyota в САЩ

Toyota обяви, че започва нова сервизна кампания в САЩ, според която в сервизите трябва да се явят 2.17 милиона автомобила.

Нова сервизна кампания на Toyota в САЩ
Според агенция AFP, причината за акцията е неправилно закрепване на постелката пред седалката на водача, която при определени условия може да блокира педала за газ в натиснато положение.
 
 
 
Това са 769 хиляди автомобила от модела Toyota Highlander (включително хибридната модификация), Lexus RX 330, RX 350 и RX 400h, произвеждани от 2004 до 2007 година.
 
Наред с тях в сервизната акция влизат и 600 000 SUV модела 4Runner (2003-2009), 761 000 кросоувъри RAV4 (2006-2010) и 17 000 Lexus LX 570 (2008-2011). Най-новата акция засяга и 20 000 Lexus GS 300 и GS 350, произвеждани през 2007 година.
 
От 2009 Toyota вече е провела сервизни акции засегнали по света над 14 милиона автомобила. Основната причина беше подобна на сегашната – неправилно закрепване на постелките отпред и дефектни механизми на педала за газ.
 
Японската фирма стана лидер в САЩ по проведени сервизни акции през миналата година – 17 кампании.
0 от 500
  • #12
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Pacho ( преди 14 години )
    Само можем да мечтаем всички компании да са като Тойота, които въпреки финансовите загуби и лошата реклама си признават и отстраняват дефектите. А и дай боже на автомобилите, които карате отстраняването на някаъв дефект отнема 2 минути, колкото е смяната на стелки. А когато пишете за "лошото качество" на марката имате ли в предвид факта (според ТЮВ Германия, а и не само), че автомобилите с най-малко дефекти са именно Тойота, както е последнте няколко десетилетия.
  • #11
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ti mai,neznae6, 4e tova e strahotno za kientite i., kupi si VW i 4akai AkciA, ama drug pat.....
  • #10
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Последното изречение си каза думата!"Японската фирма стана лидер в САЩ по проведени сервизни акции през миналата година"На печелившите - честито!
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    NANI ( преди 14 години )
    Дайте насам,без стелки ще я газирам :D
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Edno vreme firmite kato si praveha sami kolite nqmashe takiva problemi , a sega kupuvat ot treti firmi povecheto si avtochasti i rezultata ne zakusnq , ama nali sega koncernite gonqt pechalbi a ne kacheshtvo
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Eii Koki, pak se izkaza nepodgotven.
  • #6
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Коки ( преди 14 години )
    Майната му, нали действието се развива в Щатите...
  • #5
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Toyota moje da si pzvoli tolkova skapa akcia, a drugite NE.
  • #4
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе вие нали нямате такъв проблем, какво се пените? Кой от вас ще даде 200 Лева за оригинални стелки, като колата му не струва толкова?
  • #3
    15 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да ви имам японското качество...Кой ги купува като през ден ги викат по сервизите?