fallback

Hyundai - Премиум марка

Не е задължително високото качество да струва много, твърдят корейците.

През последните години корейската марка Hyundai получи многобройни признания, постави рекорди и увеличи осезаемо пазарният си дял, доказвайки на света, че амбициите й са големи.

Сега корейците продължават напред с "Ново мислене. Нови възможности"(новият слоган на Hyundai), и нови, още по-големи цели. Този път мисията на Hyundai е да докаже, че високото качество не винаги струва много."Днес клиентите очакват от един премиум бранд съществени нововъведения на достъпна цена. Те искат коли, които надминават очакванията им – коли, които отразяват техните ценности и тяхното настояще”, заяви Алън Ръшфорт, старши вицепрезидент и изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe."Докато по традиция понятието премиум се свързва с високи цени за шепа привилегировани, нашата концепция "модерен премиум" се основава на идеята, че не е задължително високото качество да струва много. Hyundai ще предлага лукс, високо качество и емоционални ценности, непознати и неочаквани от клиентите до момента. Това ще се отнася не само за конкретен продукт, а и за целия ни бизнес, за оперативните дейности и за предлаганите услуги", допълни той.Корейският автомобилопроизводител Hyundai ще разкрие новите насоки в развитието на марката и новата си фирмена мисия на започващото на 1 март в Женева международно автомобилно изложение.На снимките е Hyundai i40 - първият представител на марката, от "модерния премиум" клас, създаден по критериите на европейския вкус.

Тагове:
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 13 години )
    Евала на Хюндай!Най-после някой да каже,че царя е гол.Всички го виждаме и все си затваряме очите.Прави са,че не е задължително премиум да значи скъпо.Не само са прави,но и го доказват с продуктите си.Не знам обаче как ще се преборят с коплексарщината,която е особено голяма по нашите географски ширини.За много хора премиум е МБ,БМВ,Ауди...въпреки,че в повечето случай не предлагат нищо повече,качеството е по-ниско,а цената х2.Лежането на стари лаври ще им изиграе скоро лоша шега...
  • #10
    ( преди 13 години )
    На нивото на Опел и Форд, казваш...Че те са в пъти по-добри от Опел и Форд! Ако се съмняваш, само им виж продажбите в САЩ- най-големия пазар....
  • #9
    Анонимен ( преди 13 години )
    Predi 10godini,imahme podobno otno6enie kam LG(Gold Star) i Samsung, dnes e drugo, dali i s Avt. 6te stane taka?????
  • #8
    Анонимен ( преди 13 години )
    Koki, smeni si imeto i misleneto, ot men vinagi 6te polu4ava6 minusi.
  • #7
    Коки ( преди 13 години )
    Не става само с декларации и намерения.За престижа на една марка се работи с десетилетия. И после плащаш имено за марката. Не става изведнъж...И VW наблъскаха кола с високи технологии и лукс - Фаетон, но въпреки всичко се продава доста по-слабо от S-клас и 7-*** серия. Имено заради МАРКАТА.Всичко днешно време е маркетинг и реклама - за повече пари...
  • #6
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако си оправят дребните недостатъци, които ги правят марка под средния клас може и да почнат да ги приемат като ниво на Форд и Опел, но премиум марка не се става като сложиш кожен салон, автоматик и навигация. Тука ще се влезе в клас при който се набляга на сериозни двигатели, със много силни характеристики, разход, комфорт, дизайн и то не взет от друга марка. Материалите са изключително важни и най-вече доизпипването на детайлите, нещо много важдо са именно дребните детайли.
  • #5
    Иван ( преди 13 години )
    Все повече започва да ми харесва тази парка. Никога не съм я харесвал, но определено ми се променя мнението. Сонатите в които ме возят ТАКСитата са чудесни автомобили на доста добри цени.
  • #4
    Анонимен ( преди 13 години )
    Прави са корейците. Крайно време е да се спре да се плащат много пари за една амблема на капака, при положение, че под капака няма нищо по-различно като технологии и качество.
  • #3
    NANI ( преди 13 години )
    Харесва ми как мислят,евала.
  • #2
    пфффф ( преди 13 години )
    Много смело! хахахахха
fallback
Последни