fallback

Hyundai - Премиум марка

Не е задължително високото качество да струва много, твърдят корейците.

През последните години корейската марка Hyundai получи многобройни признания, постави рекорди и увеличи осезаемо пазарният си дял, доказвайки на света, че амбициите й са големи.

Сега корейците продължават напред с "Ново мислене. Нови възможности"(новият слоган на Hyundai), и нови, още по-големи цели. Този път мисията на Hyundai е да докаже, че високото качество не винаги струва много."Днес клиентите очакват от един премиум бранд съществени нововъведения на достъпна цена. Те искат коли, които надминават очакванията им – коли, които отразяват техните ценности и тяхното настояще”, заяви Алън Ръшфорт, старши вицепрезидент и изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe."Докато по традиция понятието премиум се свързва с високи цени за шепа привилегировани, нашата концепция "модерен премиум" се основава на идеята, че не е задължително високото качество да струва много. Hyundai ще предлага лукс, високо качество и емоционални ценности, непознати и неочаквани от клиентите до момента. Това ще се отнася не само за конкретен продукт, а и за целия ни бизнес, за оперативните дейности и за предлаганите услуги", допълни той.Корейският автомобилопроизводител Hyundai ще разкрие новите насоки в развитието на марката и новата си фирмена мисия на започващото на 1 март в Женева международно автомобилно изложение.На снимките е Hyundai i40 - първият представител на марката, от "модерния премиум" клас, създаден по критериите на европейския вкус.

Тагове:
fallback
  • #21
    Слай ( преди 13 години )
    Просто това е модел, който бе препоръчан в Ауто Билд преди 2-3 броя и се сетих за него ;) Нали не мислиш, че германците случайно оплюват ръждивите Голфове и Астри, а хвалят Ситроен? Та точно там се каза, че тоя модел почти не гние. И е препоръчителен за олдтаймер.
  • #20
    Анонимен ( преди 13 години )
    Tezi XM, ve4e dori ne sa v dvijenie...
  • #19
    Анонимен ( преди 13 години )
    Rambo, sega te razbrah me,XM i ka4estvo; male kolko maka ima po sveta......D.
  • #18
    Рамбо 4 ( преди 13 години )
    Е, понито бе от осемдесетте години, но лантрата не му отстъпваше ;)
  • #17
    Рамбо 3 ( преди 13 години )
    Просто се сетих за най-лошото десетилетие в автомобилостроенето - след 1990 година. Но ако искаш, мога да ти дам и други примери от тогава - Хюндай Пони, Деу Рейсър...че дори и Мерцедес C-клас, който развали имиджа на марката за дълго време. Ако обаче говорим за здрав автомобил, който се произвеждаше и в началото на деветдесетте, макар да бе създаден в края на осемдесетте, това е Ситроен XM. :)
  • #16
    NANI ( преди 13 години )
    Май на някой хора им се въртят само голфове и астри в главите,няма лошо-въпрос на вкус ;)
  • #15
    Рамбо 2 ( преди 13 години )
    Като ръждивите Голф 3 и Астра 1? Я пак повтори, че не схванах написаното ;)
  • #14
    NANI ( преди 13 години )
    Ако трябва да бъдем честни най-качествените автомобили се произведоха в началото на 90-те години,но това е друга тема :)
  • #13
    Рамбо 1 ( преди 13 години )
    Тук се изписаха доста глупости. и аз съм на мнение, че премиум марка не се става от раз.Но идеята за качествената сглобка бе лансирана най-напред от Рено преди 2-3 години. И наистина новите им модели са сглобени качествено и с качествени материали. Това обаче още дълги години няма да ги направи премиум марка. Сега повечето от вас се присмиват на новият им модел Latitude, който си е Samsung. Е, няма как наистина да стане премиум марка, след като дори в Германия тоя автомобил се предлага само на лизинг. И това е така, заради очакваната висока загуба на стойност. Едно е качествена сглобка и материали, друго е автомобил, който би си купул всеки собственик на фирма или директор. А на колегата по-долу, дето твърди, че Хюндай биели Форд в Америка само ще кажа, да погледне статистиките. Дори по надеждност и задоволство на клиентите Форд е пред Хюндай. И не само в Америка, но и в Европа.
  • #12
    Коки ( преди 13 години )
    Някой прави сравнение с LG и Samsung - при тях ситуацията е доста сходна. Имат телефони, които са равни или дори по-добри от Iphone. Но той въпреки че е по-скъп, се продава по-добре - имено заради МАРКАТА, рекламата и маркетинга...И кмета на Несебър може да реши да се конглокира с Монако, но с едно измиване на улиците и няколко декларации, че ше предложи същото като Монако на по-ниска цена НЕ СТАВА!
fallback
Последни