IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридно Volvo V60 ще видим в Женева

Volvo разпространи информация за хибридната версия на комби модела V60, който е готов за серийно производство.

Хибридно Volvo V60 ще видим в Женева
В продажба този модел ще бъде пуснат от началото на следващата година. Хибридната система на Volvo V60 включва дизелов двигател с обем 2.4 литра, с мощност 215 к.с. и максимален въртящ момент от 440 Nm, електромотор с мощност 70 к.с. и максимален въртящ момент от 200 Nm (разположен на задната ос) и литиево-йонни акумулатори с капацитет 12 kWh.
 
 
В съобщението до медиите, изпратено от шведската фирма се казва, че хибридната система ще подсигурява три режима на работа на автомобила. Това ще са Pure, Hybrid и Power, които ще се активират с натискането на бутон разположен на централната конзола.
 
При първият вариант, колата ще се движи само с електроенергия, като максимално ще изминава около 50 км при този режим. Вторият режим подсигурява работа както на дизеловия двигател, така и на електромотора, като електронното управление подсигурява оптимално съчетание от работата на двата агрегата.
 
 
При третия режим на работа се дава предимство на динамиката, като при него автомобилът ще може да ускори от място до 100 км/час за 6.9 секунди. Според данните на Volvo, при режим Hybrid автомобилът ще има вредни емисии от само 49 г/км и среден разход от 1.9 литра на 100 км.
 
С едно зареждане на акумулаторите и пълен резервоар с дизелово гориво, автомобилът ще може да измине около 1200 км. Борд-компютърът дава възможност на водача във всеки момент да установи колко километра може да измине колата при един от трите режима на работа на хибридната система.
 
Батериите се зареждат от стандартната електрическа мрежа за около 4.5 часа. Колата може да работи в режим 4х4 с натискането на бутон AWD на таблото, като задните колела се задвижват от електромотора.
 
Световната премиера на хибридното Volvo V60 ще бъде в Женева.
 
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Dannite sa vpe4atliavasti.Ako deistvitelno sa takiva bravo na Volvo.Interesnoto e 4e nisto ne spomenavat za cenata.Iavno tam ste e goliamata tesla i ste se obezmisli pokupkata kakto pri pove4eto hibridi.Probega ot 50km samo na baterii sasto e mn.dobar i vajen zastoto v grada na hibriden rejim dizela niama da moje da zagriava i ste raboti mnogo neoptimalno koeto e zle za ikonomiata i za samoto DVG.
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    testmaniac ( преди 14 години )
    Революцията!
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    К'во си написал,бе2
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    цената на този модел ще е около 60 хил. евро. Ако живееш в свястна държава -5,6 хил.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    ами дизел и хибрид => няма да е евтино. те германците затова не се силят да правят дизелови хибриди - едното е ценаата, а другото е че хибрида има най-голям ефект при бензинов мотор защото той като излезе от оптималния си режим и почва да *** много.
  • #7
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Цената е важна.Ако е над 30 хил. евро,не си струва.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Повече информация:http://***.leftlanenews.com/volvo-v60-plug-in-hybrid.htmlЗвучи уникално - мощност, 4x4 и дизелов хибрид. Само не ми се мисли за цената...
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    vlado ( преди 14 години )
    Излиза че колата има 24 литров резервоар ами направете го 80 литра и зареждайте 1 път годишно с нафта :)
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    DrGreenthumb ( преди 14 години )
    Ами то всъщност "Икеа интериори" са нещо ново във Волво. Виж моделите отпреди 2004г., като цяло не са с изчистения дизайн, много дърво алуминии като сега. Иначе до екстериора, също много го промениха, наистина е малко жалко, че ръбатите Волва вече ги няма, но всяко зло за добро. Последните модели като XC60 и S60 са сред най-добрите в класа си по отношение на аеродинамичност.
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Стефан ( преди 14 години )
    Много ми липсват старите ценности на Волво, ръбатия дизайн, шведската стомана, ИКЕА интериори...Сега изглеждат като един от всичките.