От край време Nissan показва / доказва, че GT-R е по-добър спортист от немските си конкуренти, и най-вече от Porsche.
До този момент "войната" на Nissan и Porsche се разиграваше главно на пистата Нюрбургринг, където в крайна сметка, победител излезе GT-R.
Сега японците стартират ново нападение, отново в Германия, но този път по улиците на градовете. Става дума за рекламна кампания на GT-R, която трябва да убеди настоящи собственици на Porsche да тестват новата версия на "Годзила".
За целта, авторите на рекламата облепят произволно избрани, паркирани на улиците Porsche-та със специално фолио. То се поставя на предните стъкла на немските автомобили и изобразява задницата на Nissan GT-R.
"Показваме на шофьорите на Porsche това, което обикновено виждат от GT-R - задницата му", заявяват японците в рекламата.
Рекламната кампания е дело на агенцията TBWA, позиционирана в Дюселдорф, Германия. Според информацията резултатите от кампанията са впечатляващи.