Първите впечатления показват, че серийната версия не се различава от показаната концепция през януари в Детройт.

Колата ще се предлага с няколко бензинови двигатели, включително и така наречения „мек хибрид”, много икономична версия HF, както и с двигател работещ с бензин и с газ при „горещата” версия Si. Стандартните купе и седан на Civic, а също и модификация HF, ще използват досегашния четирицилиндров двигател с обем 1.8 литра и мощност 140 к.с. Той ще се комбинира с автоматична скоростна кутия с пет степени.

Разликата при HF е в допълнителните аеродинамични елементи по каросерията и системата Eco Assist, която познаваме от хибридите CR-Z и Insight. Тя показва на дисплея редица информации и препоръки за водача, като ако бъдат спазвани, обещават много нисък разход на гориво.

Според представители на японската фирма, стандартния Civic с тази система извън града е със среден разход от 6 литра на 100 км, което е с 0.5 литра на 100 км по-малко от предишната версия. Разходът на модификация HF е 5.7 на 100 км. Honda Civic Hybrid от ново поколение е с бензинов двигател с обем 1.5 литра и мощност 110 к.с., като този двигател се монтира на Civic за първи път при хибридите на Honda.

Според производителите, хибридната Honda Civic има разход от 5.2 литра на 100 км. Това е с половин литър по-малко от предходния хибрид Civic. „Горещата” версия Si е с бензинов двигател с обем 2.4 литра и мощност 200 к.с., който заменя двулитровия двигател с мощност 197 к.с. използван досега при Honda Civic Si. Новият двигател се комбинира с механична скоростна кутия с 6 степени.

В САЩ новата Honda Civic ще се продава от пролетта.


3