IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW X3 стана „Off-Roader of the Year”

Продажбите на новата, втора генерация на BMW X3, започнаха наскоро, но вече автомобилът е определен за „Off-Roader of the Year”.

BMW X3 стана „Off-Roader of the Year”
Това са решили читателите на немското списание Off Road. Да напомним, че първото поколение на същия модел беше носител на това звание през 2006 и 2007 година.
 
 
Тази година BMW X6 Sports Activity Coupe бе финалист в категорията за „Crossover на годината”, а новият BMW X5 е трети в категорията „Luxury Off-Roader of the Year”. Всъщност изброяваме всичко това за да се види колко популярни и обичани в Германия са моделите BMW X.
 
През 1999 се появи първата генерация на X5. С този модел фирмата влезе в така наречения сегмент от пазара Sports Activity Vehicle (SAV). Скоро след това се появиха и първият BMW X3, както и системата 4х4 на BMW, наречена xDrive. Тази система предлага електронно контролирано разпределяне на движението, което подобрява стабилността при хлъзгави повърхности, като в същото време запазва уникална динамика на пътя.
 
 
През 2011, с Х3 ще се предлагат два бензинови и два дизелови двигателя с мощност от 184 до 306 к.с. В зависимост от избора, новият X3 ще се предлага с автоматична трансмисия с осем степени като стандарт или като екстра. Новата система на окачване предлага по-добър комфорт в сравнение с предходния модел.
 
Списание Off-Roader определя наградата „Off-Roader of the Year” от 1982 г.
0 от 500
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Повечето "механични" 4х4 (ако не и всички, но да не бъда толкова краен) не могат да разпределят въртящият момент от 0 до 100%. Те имат и склонност да пращат въртящият момент на осите, които остават без сцпление, докато при електронно управляемата система всяка нежелана реакция се премахва.
  • #32
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Triforce,доста си наивен и не особено умен!Механично 4х4 може да е добро от към поддръжка на стара каруца, но не може да превъзхожда електронно управляемо 4х4 като пътно поведение. При x-drive въртящият момент се разпределя от 0-100% и точно колко ще бъде решава електрониката, нещо което се програмира прецизно. При механичното разпределение неминуемо има ограничения, възникващи от конструкцията. Единствено е възможен блокаж, зацепване в непроменливо съотношение и изключване на ос.
  • #31
    6 rate up comment 3 rate down comment
    кориас ( преди 14 години )
    Като гледате клипчето забелязахте ли как Джереми намали точно преди да започне да се изкачва и зад него "мазничко" се изкачва засилвайки се Ровера.Ходих в шоурума на Рейндж Ровер Спорт-220000лв. за пластмаса-мерси.Такъв *** нйма да си купя
  • #30
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ей убихте се да го слагате това клипче с Х6 на тревата. Мисля, че няма да доживея денат, в който Джеръми Кларксън ще каже добра дума за БМВ. Той мрази БМВ и от 10 кладенеца вода ще ти донесе, че БМВ не стават. С неподходящи гуми всеки джип ще драпа точно така на трева. За снега по-надолу са сложили клипче, което показва ясно противоречието с постановката на Кларксън. Клипчето според мен показва само неспособността на Кларксън да кара Х6 или по-точно нежеланието му да го кара. ;)
  • #29
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Sistemata na BMW 4x4 e orientirana predimno za normalnite patista.Izleze6 li izvan patia nikakva e niama a pri 20 sm sniag ostava6 na miasto i 4aka6 da te drapnat.Istinskite off roud ma6ini idvat ot Japan.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
  • #27
    5 rate up comment 4 rate down comment
    m.d ( преди 14 години )
  • #26
    8 rate up comment 0 rate down comment
    КамАЗ ( преди 14 години )
    Е, то и КамАЗ печели редовно от много години насам, ама...
  • #25
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Slav78 ( преди 14 години )
    Момчета, оф-роуд автоматик няма и неможе да има ако имате малко практика ще знаете, че при екстремна ситуация е изключитетелно важно да превключиш от 1-ва на задна предавка и обратно да имаш съединител и т.н. На рали Дакар скоростите са редови но имат съединител и глей ко нещо печелят WV и BMW аде, а тия на клипчето мисля, че по-скоро се забавляват.Айде лека и не се палете толкова.
  • #24
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Parteigenosse ( преди 14 години )
    Форумът мирише на *** и на две *** от казанлък.А десетки *** си плащат за да седят в торба с екстременти и да лъскат немския ботуш с гъзовете си. Цял свят ви се смее бе бастуни!