IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Този път официално: Това е Mercedes C-Class Coupe

Както знаете, в Automedia.bg вече ви представихме няколко снимки от новото купе на Mercedes в C-Class.

Този път официално: Това е Mercedes C-Class Coupe
Този път ви показваме модела с всичката официална информация и нови снимки, с които той е представен от Mercedes-Benz преди световната му премиера н Женева, след две седмици.
 
 
Както е известно, новото купе на Mercedes-Benz в C-Class е създадено за да замени два модела - CLK и CLC Sportscoupe. Този модел е позициониран под по-голямото E-Class Coupe в моделния ред на Mercedes, като ще бъде пряк конкурент на купетата на BMW 3-Series и Audi A5.
 
 
В предната си част новото купе не се различава от седана на Mercedes в C-Class, но в задната половина и в профил колата е изцяло различна. Стръмно спускащ се назад покрив, линия на прозорците издигаща се към задната част на автомобила, изцяло нов дизайн в задната част на колата, това са отликите от седана.
 
 
В интериора C-Class Coupe предлага същото модернизирано табло, което виждаме и при седана преминал през фейслифт. Предлага четири места със седалки тип кресло.
 
 
Двигателите като цяло са същите, които предлагат и останалите модели от C-Class. В САЩ ще се предлага с два двигателя – бензинов четирицилиндров турбоагрегат с обем 1.8 литра и система за директно впръскване на горивото, който е с мощност 201 к.с., максимален въртящ момент 310 Nm при С250 и атмосферен бензинов двигател V6 с обем 3.5 литра, мощност 302 к.с. и максимален въртящ момент 370 Nm при C350.
 
 
И двата двигателя се комбинират с автоматична трансмисия със седем степени. С първия двигател автомобилът ускорява от място до 96 км/час (60 мили в час) за 7.1 секунди, а с втория за 5.9 секунди. И при двата двигателя максималната скорост е 210 км/час. Средният разход на гориво при по-малкият двигател (според производителите) е 9.8 литра на 100 км, а при по-силния 10.7 литра на 100 км.
 
 
В Европа двигателите за купето на C-Class ще бъдат повече – три бензинови и два дизелови. Всички те ще са екипирани със системата за директно впръскване на гориво и технологията start/stop. Дизеловите двигатели са четирицилиндрови с обем 2.1 литра и мощност 170 и 204 к.с. Бензиновите са с обем 1.8 литра, мощност 156 к.с., 1.8 литра с мощност 204 к.с. и V6 с обем 3.5 литра и мощност 306 к.с.
 
 
Най-икономичната версия на купето в Европа е C 220 CDI BlueEFFICIENCY с механична трансмисия с 6 степени, която има среден разход на дизелово гориво от 4.4 литра на 100 км. и вредни емисии от 117 г/км. Мощността при тази версия е 170 к.с., а максималният въртящ момент е 400 Nm. В тази версия купето ускорява от място до 100 км/час за 8.1 секунди и има максимална скорост от 231 км/час.
 
Най-силната версия продавана в Европа ще бъде С350 ВЕ, с бензинов V6 двигател, мощност 306 к.с. и максимален въртящ момент 370 Nm. С него купето ускорява от място до 100 км/час за 6.0 секунди и има максимална скорост от 250 км/час.
 
На по-късен етап се очаква и „гореща” версия C 63 AMG, която да бъде съперник на BMW M3. Тя ще де е с двигател V8 с обем 6.2 литра и мощност 487 к.с.
0 от 500