IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW X6 получи 5 места

От април 2011, BMW X6 ще може да се поръча и във версия с пейка за трима пътници отзад.

BMW X6 получи 5 места
Досега кросоувърът X6 се предлагаше само с четири места. Новата версия с пет места ще се предлага с всички версии на X6, с изключение на X6 ActiveHybrid.
 
 
Освен „пейката” с три места отзад, която измества мястото за багаж между двете места отзад в досегашния вариант, моделът с пет места предлага и нова версия на кожения салон.
 
 
От BMW съобщават, че тази версия с пет места ще предлага превключване на скоростите от волана, по подобие на „M” моделите. Същевременно се предлага нов дизайн за джантите на BMW X5 и X6 с Y-образни спици и размер 20 цола. Гумите отпред са с размер 275/40, а отзад са 315/35.
 
0 от 500
  • #76
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Х6 ( преди 13 години )
    ТАЗИ КОЛА ИМА СТРАХОТНИ КАЧЕСТВА НО ЕДНО ОСОБЕНО МНОГО МЕ КЕФИ И ТО Е ЧЕ *** КАТО ВАС НЕ МОГАТ ДА СИ Я ПОЗВОЛЯТ!!ТОВА Е И ОСНОВНАТА ИДЕЯ НА ТАЗИ КОЛА, ЗА ТОВА Е И 4 МЕСТНА, ЗА ДА Е ОЩЕ ПО-НЕУДОБНА И ДА Я КАРАТ САМО МАНИАЦИ А НЕ СЕЛЯЦИИ ДИСКАВЪРИТО И СУБАРОТО СА СТРАХОТНИ АВТОМОБИЛИ..ВЪПРОС НА ВКУС И ЛИЧЕН ИЗБОР Е КАКВО ДА СИ ВЗЕМЕ ЧОВЕКХ6 Е ЕДИН ОТ НАИ-КРАСИВИТЕ АВТОМОБИЛИ ПО ПЪТИЩАТА И САМО НЕЩАСТНИЦИ КОИТО НЕ МОГАТ ДА СИ Я ПОЗВОЛЯТ КИБИЧАТ В НЯКВИ ФОРУМИ И ДЖАФКАТ СРЕЩУ НЕЯ:) И ЗА КВО?:)
  • #75
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Смут ( преди 13 години )
    http://4carpictures.com/infiniti-fx37-2009-2.html
  • #74
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сектантите Субаруфен,Субарувич,и Vtec не пропускат тема да ни обеснят колко здрави са японките и какъв *** са немските коли.Изключително ограничен кръгозор при който фундамента е личните им предпочитания.С такива личности спорът винаги е безсмислен.При тест се сравняват две коли а не марки като цяло.х6 е нова пазарна ниша,всепризната от най-големите в бизнеса.Вие сте прекалено малки да плюете по тях.
  • #73
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Оливате се. Тези машини не са правени за офроуд. Ще дам 200 000 лева и ще си пусна колицата по баира???? Да не съм луд? И стига с тези клипове - нищо не доказват.
  • #72
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Смут ( преди 13 години )
    Аре ве отвроковци още един по-реален клипМноо *** трябва да е човек да си купи БМВ особено Х6. Един кош пари за нещо което веднъж да ти потрябва и то няма да ти е полезно.И за Х маняците като ви се разтракат вратите, ако не ви тракат все още, пишете ми ПМ да ви отворя как да си решите проблема без пари, защото за същия проблем в гаранция, в сервиза неможаха да го отсранят на Х6-а та на съседа по къща.Весло от мен
  • #71
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Смут ( преди 13 години )
    Направо во го казвам БМВ е за комплексариАуди за гъзари А който разбира на Мерцедес се спира. Незнам за клипа дали камерата е наклонена, но клипа съм го гледал 200пъти за да се разбера дали е реален и отг. е Да. Сега го гледайте вие и разберете кое нещо издава, че клипа е истенски. И все пак говорим за луксозен автомбил незнам БМВ-о с колко е по-луксозно от Дискавърито. И да довърша естествено. Някой ме питаше дали съм карал Х6 - всичките съм ги пробвал преди да изръся един кош пари
  • #70
    2 rate up comment 2 rate down comment
    sd ( преди 13 години )
    Анонимен, какъв майсторлък бе ***? Да натискаш *** на газта при изкачването или на спирачката при спускане и с едната ръка да държиш прав волана, а с другата да се подпираш на А-колоната - това ли е майсторлък?! В паркирането има повече майсторлък. Ей, че лапешки изцепки тука само.
  • #69
    1 rate up comment 1 rate down comment
    що се връзвате ( преди 13 години )
    Обикновен трик с наклон на камерата.Единствено Унимог може да изкачва и спуска 100% наклон т.е.45 градуса,а това тук е почти 60.При такова спускане(ако е възможно да се постигне необходимото сцепление)предното окачване и гуми трябва да се смачкат както ако са натоварени с около тон и половина-два,т.е.гумите почти да се скрият в калниците и да опрат с джантите в земята.
  • #68
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    До миризмата : Ами ако се съди колко често се появява думата "миризма" във форума, май ти си писал около 50% от всички коментари.Та явно нямаш време и да се изкъпеш и да се из..реш, та затова е пръдлив форума. Едно време се избиваха комплексите в казармата, а сега като няма казарма - по форумите.Иначе съм бил на тест драйв със Субару Форестър - това от последния клип не е проблем за него. Понеже бях в колата пет пари не давам, какво мислите по въпроса. Аз вярвам на очите си.
  • #67
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това от клипа е яко. Но съм съгласен с предния пост, че това е невъзможно със сериен автомобил. Това според мен е по-скоро майсторлък, добра екипировка и нещо пипнато тук-там. Хайде изкачването ще го приема, но спускането ... Над 2,5 тона по такъв наклон ще се хлъзне още в началото. А от спрял да тръгне по този баир... Определено майсторлък си трябва. Но пък тези машини са автоматик. А за Х6, определено както повечето джипове не е за офроуд, а за гъзария.