IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan се връща в сериите Льо Ман

Nissan обяви, че се завръща в състезателните серии Льо Ман.

Nissan се връща в сериите Льо Ман
Японската фирма вече има договор с френския отбор Signature Racing за доставка на доработени двигатели VK45V8 на ателието NISMO. Тези мотори ще се монтират на състезателните болиди на Nissan, които ще участват в сериите Льо Ман (ILMC) в категория LMP2.
 
 
Все още от фирмата не са дали техническите характеристики на двигателите. Официалният състав на пилотите също все още не е обявен. Засега е известен само един, който идва от Формула 3, Франк Меило.
 
 
Своите нови болиди за Льо Ман вече представиха Audi и Peugeot. Двата болида са с нови двигатели, като французите замениха V12 за 3.7 литра V8, а немците замениха предишния V10 с обем 5.5 литра за дизелов двигател с 6 цилиндъра.
 
Освен Audi, Peugeot и Nissan, в гонките за Интерконтиненталната купа Льо Ман ще участват и Aston Martin, Honda и BMW. Първото състезание е на 19 март, това е 12 часова гонка на пистата в Себринг, САЩ. Следва 6 часова гонка в Спа, Белгия в началото на май, а през юни са знаменитите „24 часа на Льо Ман” във Франция.
 
 
Останалите гонки са по 6 часа и ще бъдат проведени в Италия, Великобритания и Китай. Разбира се в сериите влиза и имащото малко по-различен формат състезание „Хиляда мили”, провеждано на трасето Road Atlanta.
0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    asdf ( преди 13 години )
    Nissan е сериозна марка, която търси не само участие и реклама, а ще се стреми към победата!Good luck, Nissan!
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Le Mans ( преди 13 години )
    Да,не завършиха в 24часа Льо Ман!Инече са победители в Интерконтинентал Льо Ман Къп,и победители при конструктори и отбори!Пежо спечелиха Льо Ман 2010г.А отнисно 24-те часа,щяха да бият ако не бяха толкова алчни за голяма по-голяма преднина,и не караха колите си в резултат на това с 100 оборота преди максимума на двигателя(прекъсвач)!
  • #14
    5 rate up comment 6 rate down comment
    valentino ( преди 13 години )
    миналата година и 3те коли на Пежо не завършиха ;)
  • #13
    7 rate up comment 6 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 13 години )
    go nismo go!vreme e nekoi da nabie 4ombera na audi v lemans!
  • #12
    13 rate up comment 9 rate down comment
    сел ( преди 13 години )
    очаквам битка за 1 место м/у ПЕЖО и АУДИ.и двата агрегата са невероятни но аз залагам твърдо на френския дизел в това състезание.мин година френските мотори спечелиха почти вс надпревари.тази година трудно ще ги съборят от върха,особено пък германците..
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Лю Ман е най-таченото от всички състезание. Защото е най-тежко и трудно. Всеки може да е бърз, но тука се иска освен бързина и здрава кола и двигател защото караш с пълна газ 24ч. навъртайки 2000км. За това там можеш да видиш Марки като Пежо,Аглока,Ауди,БМВ,Спайкър,Порше,Ферари,Салеен,Ягар,Корвет,Астон Мартин,ФордГТ и др.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Ипо ( преди 13 години )
    Точно така!Ауди са с V12 TDI, 5.5 litre - моделът е от 2005 г., a Пежо с V12 HDI, 5.5 litre.Шестаците и осмаците са от друго врем ;)
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 99 и селянина под ( преди 13 години )
    Я кажете от кога са тези условия и колко състезания са проведени по този правилник? Какви бяха дизелите на Ауди и Пежо до 2010 и какви бяха бензиновите двигатели?! Очеведно не сте гледали нито едно състезание, а сега сте решили да прочетете 2 реда и да се правите на интелигентни.
  • #8
    13 rate up comment 2 rate down comment
    99 ( преди 13 години )
    Големи дизели срещу малки бнзини? Тоя папагал май изобщо не знае какви са категориите при прототипите на Лю Ман! Не те питат какъв ти е двигателя, условието е 700к.с. с минимум тегло 900кг.Сътношение маса/мощност 1.3 кг/к.с Ако искаш слагай 12 цилиндъра ако искаш отивай и с 2. И бензиновия има предимства и дизеловия, бензиновия мотор е по-лек и развива по-високи обороти, но пък дизеловия харчи по-малко и има по-голям въртящ момент. Всеки сам си избира с какво да се състезава.
  • #7
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Големи Дизели срещу малки бензини много си *** ***. Пежо с 3,7 литров осмак. Ауди с шест цилинров. това ако са големи дизели. Да не мислиш че БМВ ще е с двулитров бензинов четирицилиндров двигател? Много си ***.