В нея са набелязани целите първо до 2013, а след това и до 2016 година. През следващите три години производството на група Renault (марките Renault, Dacia и Samsung) трябва да достигне до 3 милиона автомобила годишно.
В стратегията се отбелязва амбицията да се подобри още повече качеството. През отминалите три-четири години, от 2006 до 2010, гаранционните ремонти на автомобили от марката са намалели с 57% в сравнение с предходните 3-4 години.
През 2011 очакваме появата на първите електромобили на Renault. Ще Fluence Z.E. и Kangoo Z.E., както и изцяло новият градски автомобил Twizy.
Друга новина през тази година ще бъдат новите поколения на турбодизела Energy dCi 130. Първо ще видим новия двигател във вариант с обем 1.6 литра и мощност 96 kW, като ще се монтира на MPV модела Scénic, където ще замени 1.9 dCi. Разходът на гориво с новия двигател ще падне с 20%, като това ще бъде най-мощният турбодизелов двигател с обем 1.6 литра на пазара.
В същото време ще се появи и нов бензинов високоефективен двигател - Energy TCe. Той ще предложи намаляване на средния разход в сравнение с подобни агрегати с около 1 литър на 100 км. За тази година е планиран и фейслифт за малкия Twingо. Именно с този модел ще се представи и малък TCe двигател.
През 2012 ще видим новото Clio, както и още един електромобил. Актуалната генерация на Renaultu Clio се прави от 2006 година. През следващага година ще бъде представен и нов семеен автомобил от Daciа, както и малък лекотоварен автомобил от румънската марка. Новият електромобил ще бъде ZOE.
С помощта на новите двигатели и модели, Renault ще намали средните вредни емисии от флотилията си до 120 г/км през 2013 (сега са 137 г/км).
Трите марки влизащи в група Renault ще предлагат през 2013 година 44 модела и техни варианти, през 2016 те ще станат 48. През миналата година тази бройка е била 40.
В съгрудничество с Nissan ще бъде създадена нова платформа, обозначена като C/D. Както показва името й, тя ще бъде предназначена за автомобили от ниската средна класа и от среден клас. Годишно на нея ще се правят около 1.5 милиона автомобили. На платформата за малки автомобили А ще се прави третото поколене на Twingо, а на същата платформа концерна Daimler ще прави новия Smart.
Renault, Nissan и Daimler ще използват една и съща платформа и за лекотоварните си модели.