IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault 2016 – Drive the Change

Така е озаглавена стратегията на Renault за развитие през следващите шест години.

Renault 2016 – Drive the Change
В нея са набелязани целите първо до 2013, а след това и до 2016 година. През следващите три години производството на група Renault (марките Renault, Dacia и Samsung) трябва да достигне до 3 милиона автомобила годишно.
 
В стратегията се отбелязва амбицията да се подобри още повече качеството. През отминалите три-четири години, от 2006 до 2010, гаранционните ремонти на автомобили от марката са намалели с 57% в сравнение с предходните 3-4 години.
 
 
През 2011 очакваме появата на първите електромобили на Renault. Ще Fluence Z.E. и Kangoo Z.E., както и изцяло новият градски автомобил Twizy.
 
Друга новина през тази година ще бъдат новите поколения на турбодизела Energy dCi 130. Първо ще видим новия двигател във вариант с обем 1.6 литра и мощност 96 kW, като ще се монтира на MPV модела Scénic, където ще замени 1.9 dCi. Разходът на гориво с новия двигател ще падне с 20%, като това ще бъде най-мощният турбодизелов двигател с обем 1.6 литра на пазара.
 
В същото време ще се появи и нов бензинов високоефективен двигател - Energy TCe. Той ще предложи намаляване на средния разход в сравнение с подобни агрегати с около 1 литър на 100 км. За тази година е планиран и фейслифт за малкия Twingо. Именно с този модел ще се представи и малък TCe двигател.
 
 
През 2012 ще видим новото Clio, както и още един електромобил. Актуалната генерация на Renaultu Clio се прави от 2006 година. През следващага година ще бъде представен и нов семеен автомобил от Daciа, както и малък лекотоварен автомобил от румънската марка. Новият електромобил ще бъде ZOE.
 
 
С помощта на новите двигатели и модели, Renault ще намали средните вредни емисии от флотилията си до 120 г/км през 2013 (сега са 137 г/км).
 
Трите марки влизащи в група Renault ще предлагат през 2013 година 44 модела и техни варианти, през 2016 те ще станат 48. През миналата година тази бройка е била 40.
 
В съгрудничество с Nissan ще бъде създадена нова платформа, обозначена като C/D. Както показва името й, тя ще бъде предназначена за автомобили от ниската средна класа и от среден клас. Годишно на нея ще се правят около 1.5 милиона автомобили. На платформата за малки автомобили А ще се прави третото поколене на  Twingо, а на същата платформа концерна Daimler ще прави новия Smart.
 
Renault, Nissan и Daimler ще използват една и съща платформа и за лекотоварните си модели.
 
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Истината ( преди 13 години )
    Бе не разбрахте ли, че в т.нар "алианс" Нисан прави колите а рено само надува балоните!?
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те това имах предвид анонимни :) Статийките си противоречат. Правилно си зацепил, защо написах коментара под теб :)
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Рено-Нисан и сега са си пред VW, справка:http://***.automedia.bg/news/article_12011.html
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Айде сега пак някой да каже, че Рено-Нисан са пред Фолксваген! Хората си го казват - "искаме 3 милиона автомобила". Това е два пъти половина по-малко от плановете на концерна Фолксваген. Иначе Рено правят планове. Ама другите също!
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И *** и баща ти не са се научили да правят хора, ама на кого му пука...
  • #15
    7 rate up comment 11 rate down comment
    m ( преди 13 години )
    Тия се не научиха да правят автомобили и тва е !
  • #14
    8 rate up comment 8 rate down comment
    рено.БГ ( преди 13 години )
    И са да въ открихнъ ощи малку: сичките пъри на френскътъ държавъ съ в реноту. Такъ чи реноту мое да купи всичку и сички аку искъ. То вечи нема да съ зънимвавъ с некви си коли - тях ши ги подърявъ а парити ши идът от държавътъ Франциъ.То и без тва реноту нивга ни е пичелилу от коли!Ей тва е сигънка - никои нищу не можи дъ кажи вечи. Затуй и нии от бг-реноту сякъ седмицъ ши имами туканка матриял да си *** мислити за събутъ и ниделя. Аутутмедиатъ вечи е нашъ!!
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    рено.БГ ( преди 13 години )
    Мъ ъбсулутно е сириозно! Кък да ни е...Реноту вечи ши става хабсулютния нумбар уан ве еиии кияци! Кво знаити вии!!
  • #12
    1 rate up comment 5 rate down comment
    (НЕ)РАЗБИРАЧЪТ ( преди 13 години )
    Ъ, хора, това за Рено и ФВ сериозно ли го казвате? Сега чувам за подобно нещо...
  • #11
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Megan_speed ( преди 13 години )
    VW да купят нещо,шегуваш ли се!Толкова са зле,че преговарят с Рено да не фалират напълно.Рено с много свободно средства и само те могат да спасят германската икономика.