Колата ще бъде на щанда на фирмата в Женева. Производството й ще бъде в къса серия от само 50 автомобила. Да напомним също, че целият модел LFA ще бъде произведен в серия от 500 броя.
Пистовият Lexus LFA е получил допълнителни карбонови елементи по каросерията. Вижда се нов преден спойлер и голямо, неподвижно антикрило отзад. Да напомним, че при стандартния автомобил задното антикрило се повдига автоматично при достигането на висока скорост. Променено е окачването на пистовия автомобил, като има повече възможности за неговата настройка. Изцяло сменена е и изпускателната система.
Колата ще има двигател с 10 цилиндъра и обем 4.8 литра, чиято мощност е повишена до 562 к.с. (с 10 повече в сравнение със стандартния автомобил). Двигателят се комбинира с модернизирана скоростна кутия, при която времето за смяна на степените е намалено с 0.2 до 0.15 секунди. Пистовата версия на Lexus LFA ускорява от място до 100 км/час за 3.7 секунди, а максималната й скорост е 325 км/час.
Вече е известна и цената на тази версия на Lexus LFA, която в САЩ ще се продава със 75 000 хиляди долара повече в сравнение със стандартния автомобил и ще струва 445 000 долара. За автомобил в черен цвят доплащането е 20 000 долара.
Всеки купувач на екстремния автомобил ще получи годишен пропуск за пистата Нюрбургринг, както и един урок за движение по пистата от персонален инструктор.