IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пистова версия на Lexus LFA

Lexus показа пистовата версия на суперавтомобила LFA, наречена Nurburgring Package.

Пистова версия на Lexus LFA
Колата ще бъде на щанда на фирмата в Женева. Производството й ще бъде в къса серия от само 50 автомобила. Да напомним също, че целият модел LFA ще бъде произведен в серия от 500 броя.
 
 
Пистовият Lexus LFA е получил допълнителни карбонови елементи по каросерията. Вижда се нов преден спойлер и голямо, неподвижно антикрило отзад. Да напомним, че при стандартния автомобил задното антикрило се повдига автоматично при достигането на висока скорост. Променено е окачването на пистовия автомобил, като има повече възможности за неговата настройка. Изцяло сменена е и изпускателната система.
 
 
Колата ще има двигател с 10 цилиндъра и обем 4.8 литра, чиято мощност е повишена до 562 к.с. (с 10 повече в сравнение със стандартния автомобил). Двигателят се комбинира с модернизирана скоростна кутия, при която времето за смяна на степените е намалено с 0.2 до 0.15 секунди. Пистовата версия на Lexus LFA ускорява от място до 100 км/час за 3.7 секунди, а максималната й скорост е 325 км/час.
 
Вече е известна и цената на тази версия на Lexus LFA, която в САЩ ще се продава със 75 000 хиляди долара повече в сравнение със стандартния автомобил и ще струва 445 000 долара. За автомобил в черен цвят доплащането е 20 000 долара.
 
Всеки купувач на екстремния автомобил ще получи годишен пропуск за пистата Нюрбургринг, както и един урок за движение по пистата от персонален инструктор.
 
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    Да , сравнение с ГТР не може да има , различен клас коли са , но да не сравнявам с порше ферари и ламбо . Излиа сега че това е толкова уникално, чее единствено. Може да е срахотно технически издържан автомобил, в което не се съмнявам , но е адски скъп и не добре изглеждащ. мислч че след време няма да е колекционрска рядкост, а забравен екзотиченмодел :)А цената е убииствена просто , дори и захора със съответните възможности!
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Supra ( преди 13 години )
    За тези , които не знаят или се чудят тази кола няма нищо общо с Тойота Супра !!!
  • #14
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе,каква е тая черна боя за 20 000$ ???
  • #13
    8 rate up comment 11 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 13 години )
    Сравнението с Ферари, Ламборгини и ГТР на тая сбръчкана тойотка е изключително нелепо
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Morizo ( преди 13 години )
    Тези които го сравняват с ГТР да си помислят дали двигателя на ГТР може да вдигне 0-9500 оборота за 0.6 секунди и дали шасито на ГТР е толкова твърдо и добре балансирано, че баланса на недозавиване/презавиване да се контролора с *** на газта. В един супер автомобил точно тези неща имат значение, а не електронните системи за по-добро сцепление при тръгване или завой.
  • #11
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Morizo ( преди 13 години )
    LFA е уникален със звука на двигателя си. В сравнение с него Ферари и Ламборджини-тата звучат тромаво и недодялано като дизели.
  • #10
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това е кола за автоманиаци и колекционери.Цената е нормална.Не забравяйте,че това са само 50 бр. и след някоя друга година сумата за такъв автомобил да е много по-висока.Сравненията с Порше-та и Ферари-та са неуместни.Този,който ще си е купи най-вероятно ги има и търси нещо различно,екзотично и в малка серия.
  • #9
    9 rate up comment 3 rate down comment
    onq s konq ( преди 13 години )
    Определено е хубав автомобил , не е масовка и за да струва толкова пари сигурно има защо . Карайте си голф 2-3 и си мечтайте за 4 , а тази кола я оставете в мечтите си . Смешници .....
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Ипо ( преди 13 години )
    Напълно нормално е да прилича на Супра.Нека си зададем въпроса от колко време Лексъс имат опит в спортните автомобили.Нормално е да ползват опита на Тойота.За мен сравнението с автомобили като Ферари и Порше не са уместни с този автомобил.Можеби само по цена, но класата (не класа) е различна.Това е отговор към Нисан GT-R, но многократно по-скъп.Някак си не ми се връзва Японски автомобил на цена от 445 000 долара.Искам да го видя срещу GT-R Nismo.
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    Амаа грознооооо,аамааа грозноооо та дрънкааа хахаха :) че и 20зелени бона за черен цвят аа стига бееее....определено НисанГТ-Р е 100пъти по добър аа в ценовия диапазон на този жълтиникъв *** са ферари порсше...трябва да си болен психопат мазохист за да си причиниш покупката на това "уродливо нещо" :))))