IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Aveo седан за Европа

Новият седан на Chevrolet Aveo ще има премиера на автомобилния салон в Женева следващия месец.

Chevrolet Aveo седан за Европа
Тази версия, както и хечбека с пет врати, ще се появят на пазара в Европа през тази година. Дизайнът на седана е подобен на този при хечбека при предната част на колата, а разликите естествено започват от задната половина.
 
 
Докато хечбекът е насочен към по-младите купувачи, седанът Aveo е предназначен по-скоро за семеен автомобил. Автомобилът изглежда доста динамично с двойните кръгли фарове и разделената на две радиаторна решетка.
 
 
Колата придобива изразителен профил благодарение на линията преминаваща отстрани от горната част на предния калник и издигаща се нагоре до над задните светлини. Дължината на седана е 4 399 мм, широчината 1 735 мм, а височината 1 517 мм. С тези размери новият Chevrolet Aveo седан е доста по-голям от досегашния.
 
 
По-голямо е и разстоянието между осите при новия седан – 2 525 мм срещу 2 480 мм при стария. Обемът на багажника при новия седан е 502 литра, докато при отиващият си модел е 400 литра.
 
 
Интериорът на седана е подобен на този при хечбека. Таблото зад волана (както и при хечбека), е вдъхновено от това при състезателен мотоциклет. Приборите са със синьо осветление.
 
 
Колата е с доста добро обзавеждане. В стандартната версия има ABS, система за контрол на стабилността и електрическо усилване на волана. Аудиосистемата е с USB и AUX входове, с Bluetooth. Окачването на Aveо отпред е тип McPherson, а отзад раменно.
 
Двигателите ще бъдат като тези при хечбека. Бензиновите агрегати са с обем 1.2 литра с две версии на мощност – 70 и 86 к.с. (52 и 63 kW), с обем 1.4 литра и мощност 100 к.с. (74 kW) и с обем 1.6 литра и мощност 115 к.с. (85 kW). Турбодизеловият двигател е един – с обем 1.3 литра и две версии на мощност – 75 и 95 к.с. (55 kW и 70 kW), като и двете версии ще се комбинират с технологията Start/Stop.
 
 
Стандартно новият седан Aveо ще бъде с механична скоростна кутия с пет или шест степени. При бензиновите двигатели с обем 1.4 и 1.6 литра ще може да се избира и автоматична трансмисия с шест скорости.
 
Продажбите на седана, както и на хечбека Aveo, ще започнат на повечето европейски пазари от това лято.
0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    - ( преди 14 години )
    kolegata "////" просто е направил извадка от целото. никой не казва самата технология, че не е измислена от швейцарец Робърт Хубер, но .. за повече (дано поразбирате малко английски)http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не е вярно.Бош купува правата от швейцарците,по-точно от един инженер с очила,показваха го по телевизията.Вярвам на това което съм видял в началото на 90-те по ТВ,не на измислици в интернет.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    //// ( преди 14 години )
    Common rail не е открит от италианците,това никой не го оспорва.Но те първи са свързали тази ситема с ECU-то на автомобила.И след това продават правата на Бош.Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Каноконлит ( преди 14 години )
    123,имаш много точна оценка за колите с "присаден" багажник - П206 и Клио най-вече.И аз не харесвам жени с три ***.
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    W12 ( преди 14 години )
    Италианците имали нещо общо с комън рейл.Без майтап!Идеята е на един гераманец от 1929 г.,после през 80-те години един швейцарски институт е ряализира,а Бош купуват патента.Да тук и дума няма за италианци.Те първи са си платили да сложат такава система на някаква алфа.Естествено,тази алфа остава световно непопулярна,като всяла алфа,между другото.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Екстериора не е лош.Горе-долу бива.Фаровете за мъгла са прекалено големи .Задницата е като дялана с тесла,но и тя бива,като за американски автомобил.Вътре обаче е голямо дръвце.Много грозно,чак отвратително.Километража е,като на моя Хорнет само оборотомера е от дясно.Средната конзола е като сглобявана от Лего.Изобщо тази кола лъха на еФтинджос от всякъде.
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    С това исках да покажа на кого те би му харесала.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Майтап бе, Уили!
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    driver ( преди 14 години )
    Стоповете на предния модел са много по готини от тези. Тоя мигач все едно с дрелка е пробиван, иначе всичко друго е доста по добре изпипано и направено.
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    (НЕ)РАЗБИРАЧЪТ ( преди 14 години )
    Анонимен, в Бургас=дълбоката провинция, често се използва това турско възклицание.