IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новини от Hyundai

След като реализира рекордни продажби през 2010, Hyundai продължава офанзивата по световните пазари.

Новини от Hyundai
В скоро време ще видим новата версия купе на модел 2011 на Elantra, както и новия седан Azera, който е за американския пазар.
 
 
От корейската фирма са показали снимки на новото купе Elantra по време на среща на дилърите на марката в САЩ. На същата среща е станало ясно, че купето ще се появи на пазара към края на пролетта.
 
 
Hyundai показа и обновения седан Azera, който освен някои промени във външния вид, колата ще получи и нов бензинов двигател V6 с обем 3.3 литра и система за директно впръскване на горивото.
 
 
Колата ще има мощност от 260 к.с. и подобрена ефективност в сравнение със сега актуалния модел. Според шефът на продажбите на Hyundai в САЩ, Дейв Зучовски (Dave Zuchowski), новата Azera ще бъде на пазара през януари 2012, като в САЩ се планират по около 20 хиляди продажби на този модел за година.
 
 
Друга новина от Hyundai е появата на версия R-Spec при Genesis. Според представители на Hyundai Motor тя ще бъде с двигател V8 с обем 5.0 литра и мощност 429 к.с. Двигателят ще се комбинира с трансмисия разработена от корейската фирма, която има осем степени и ще бъде показана на автомобилния салон в Чикаго през тази седмица.
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мдааа идва новия приятел на бакшиша. Вътре ще се яде и ще се спи.
  • #13
    9 rate up comment 1 rate down comment
    (НЕ)РАЗБИРАЧЪТ ( преди 14 години )
    лаик, цените на ФВ са необосновано надути. Какво струва на един Голф 6 35бона примерно? Аналогични модели от koнkyрентни марки са по-евтини е сравнително по-добре оборидвани още базово. Това като пример...
  • #12
    6 rate up comment 9 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Не смесвайте корейците и японците.А продажбите на клюндай 70% са реализирани на изток от Европа.
  • #11
    6 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 14 години )
    скоро ще я видим по улиците, таксиметровите компании бързо ще я въведът в експлоатация.
  • #10
    5 rate up comment 11 rate down comment
    99 ( преди 14 години )
    С друга емблема можеше и да си купя. Но Хюндай все още е на подбив в България.
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    лаик ( преди 14 години )
    Аз не съм фен нито на Хюндай, нито на Фолксваген. Мисълта ми беше, че някакви доскоро почти неизвестни корейци са номер 2 по внос в САЩ!!!...След Тойота. А знаете ли, че през далечната 1964 г. малкият бус на ФВ , 2Т1 ли беше, нямам спомен, но всички го знаете, с дизайн, подобен на Бръмбъра. Та този бус е съставлявял 60% от целия автомобилен внос в САЩ!!! А сега се мъчат да продадат 1000 голфа на янките...Явно успехът се крие в ниската цена, ама от Волфсбург са дървени глави...
  • #8
    12 rate up comment 2 rate down comment
    ..... ( преди 14 години )
    много ми е интересно защо целия свят се насаочва към азиатските държави като са толкова смотани и явно ядът доматите с корените ...... нещата се променят момчета вече японските коли не са хондите и тойотите от преди 20 години които карате. Раликите между новите европейски и японски коли са къде къде по малки да не говорим че в много случаи японските са с по-добро съотношение цена-качество
  • #7
    7 rate up comment 12 rate down comment
    ( преди 14 години )
    лаик,те работят основно на американския пазар. Това е и причината да продават толкова. Сигурно са улучили в съчетанието достатъчно ниска цена/задоволително качество и приемлив дизайн. Не е нужно автомобилът да е качествен, красив или евтин. Важно е купувачът да бъде убеден в тези (несъществуващи) неща! Важно е да се контролира стадото! Поздрав за всички фенове на Клюндай! ;)
  • #6
    4 rate up comment 9 rate down comment
    ( преди 14 години )
    НЕРАЗБИРАЧЪТ,така ще кажат те. Но те са започнали със сглобяване на Форд преди 30-40 години, а после за започнали да плащат да им разработват техни автомобили наистина на специалисти, което е похвално. Все пак е нелепо да бъдат сравнявани с европейските марки, защото европейските марки имат стил и традиции, нещо което Клюндай неуспешно се опитват да копират. Нелепо е да се сравняват и с японските. Който е работил с японци и корейци и е ходил в двете държави знае защо!
  • #5
    20 rate up comment 4 rate down comment
    лаик ( преди 14 години )
    Не знам колко им е оригинален дизайна, ама такова настъпление за 2-3 години! Страшен маркетинг и мениджмънт! И то с една марка, а не като ВАГ с 10.....