Според Серджо Маркионе е напълно възможно само до няколко години двете марки да се слеят изцяло в един концерн, чието седалище ще бъде в САЩ.
Преди да се случи това обаче, Chryslerтрябва да рефинансира взетите държавни заеми в САЩ и да пусне първично публично предлагане на акции. Според Маркионе това може да стане още до края на тази година.
„Кой знае? През идните 2-3 години можем да станем една единствена фирма, която вероятно ще бъде базирана в САЩ”, казва Маркионе.
Според него има доста алтернативни сценарии. „Първо искаме да интегрираме двете компании оперативно, след това ще погледнем и към управлението им”, допълва Маркионе.
След като Fiat Group придоби дял в Chrysler, през юни 2009, първата задача на италианската група беше да възобнови присъствието си на американския пазар.
Новите модели като Chrysler 200, Chrysler 300 и Chrysler Town & Country, са само началото. Двете марки ще пуснат общо 16 модела през 2011 година, като на различните пазари те ще се предлагат с различни марки от двете групи.

Започва взаимната размяна на платформи, двигатели и други части и технологии. В началото на 2012 г. например, ще се появи нов седан на Dodge, който ще се прави на платформа и окачване от Fiat.

След това ще се появят и други такива модели. Засега Fiat притежава 25% от Chrysler, като се очаква този дял в скоро време да се повиши и достигне между 35 и 51%.



6