IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Болидът на Peugeot за Льо Ман „изгуби” 4 цилиндъра

Peugeot разпространи информация за новото поколение на болида 908, който ще участва в „24-те часа на Льо Ман”.

Болидът на Peugeot за Льо Ман „изгуби” 4 цилиндъра
Основната промяна в болида през този сезон е замяната на дизеловия V12 с дизелов двигател с осем цилиндъра и обем 3.7 литра. Ъгълът под който са цилиндрите на новия двигател е 90 градуса, докато при предшественикът бяха разположени под ъгъл от 100 градуса.
 
 
Новият двигател има мощност от 550 к.с. В съответствие с новите правила за състезанието, автомобилът е получил широко подвижно крило на моторния отсек, което трябва да стабилизира болида в случай на нужда при висока скорост. На покрива се е появил нов отвор за възсух подобряващ охлаждането на двигателя.
 
 
От Peugeot обявиха и състава на пилотите, които ще участват в състезателния маратон в Льо Ман: Александър Вурц, Стефан Сарацин, Себастиен Бурде и Ентъни Дейвидсън.
 
 
На миналото състезание в Льо Ман, отборът на Peugeot, който беше считан за един от фаворитите, не успя да финишира заради технически проблеми. Победата беше спечелена от Audi.
 
 
Междувременно новият болид на Audi беше представен през декември миналата година. Той също е с покрит кокпит, има подобрена аеродинамика и нов двигател. При Audi досегашният агрегат V10 с обем 5.5 литра е заменен с двигател имащ 6 цилиндъра и обем 3.7 литра, чиято мощност не се съобщава. Той се комбинира с модернизирана трансмисия с 6 степени.
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    В Италия спагети в Франция минети в Германия техника пооне за сега де ;) Единствената кола която може да се сварше с Лю Ман е Порше вижте в Wikipedia :) ПОЗДРАВИ
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    NANI ( преди 14 години )
    TDI power ***!
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    дбс ( преди 14 години )
    Я пак си свери данните!
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Twenty2 ( преди 14 години )
    1-nama da padam na detskoto ti nivo MIRO.2-qvno ne znae6 vuv WRC koi be6e dominator ot 2000g i t.n, eitva e zlobni kele6e,kato ne te kefi kolata za kakvo pi6e6 komentar be priateliy,i frenska *** e maikati,interesno za6to Peugeot 308 vze zlaten volan v germaniq za dizain i nai bezopasna kola ot svoq klas,samo razbira4i...............
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Fransetata sa svirki,cial sviat taka gi znae.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    БМВ ( преди 14 години )
    От 2000 г. насам Audi са печелили 9 пъти Le Mans а Пежо само 1 път. Не виждам защо плюете немците.
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    miro ( преди 14 години )
    sportna istoriq na pejo ....... xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxaxaxaxaxaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax. Vse edno da kaje6 chalgar sus vishe ot Harvard :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 24h Le Mans = Audi
  • #8
    3 rate up comment 6 rate down comment
    miro ( преди 14 години )
    @ Lelee Sportnata istoriq na pejo :D :D :D :d :D karai si neshtasnata frenska kola i spri da pishe gluposti. Kogato stane duma za Le Mans Audi sa gospodari. Apak otnosno oniq gurlio deto vika che audi spechelili zaradi povreda. Tova e sustezaniq za isdrujlivost. Trqbva da nameri6 idealniq balans mejdu skorost i izdrujlivost. Pjoto e burzo no na kratki raztoqniq i sled tova se razpada. V poslednoto sustezaniq pejo startira sus 3 avotomobila i nito edin ne finishira. Audi vze 1 , 2, 3 i 4 mqsto.
  • #7
    16 rate up comment 4 rate down comment
    AZ-R ( преди 14 години )
    Целта на цялата история е да се създадат работещи технологии за масовото производство.И защо когато се появи инфо за която и да е марка феновете на ФВ, Ауди и компания почват да вият колко велика е любимата им марка, все едно им плащат хонорар за реклама.Факта, че ги има другите марки показва че в тоя бизнес няма абсолютни понятия!
  • #6
    10 rate up comment 17 rate down comment
    m.d ( преди 14 години )
    do Twenty2 brato 24 chasa e za izdrajlivost nee za super visoki skorosti celta na zanqtieto e da se poluchi edin balans mejdu dobro tempo i izdrajlivost samo taka mojesh da postignesh uspeh. audi go napraviha po perfektniq nachin i dokazaha chesa nai dobrite