Основната промяна в болида през този сезон е замяната на дизеловия V12 с дизелов двигател с осем цилиндъра и обем 3.7 литра. Ъгълът под който са цилиндрите на новия двигател е 90 градуса, докато при предшественикът бяха разположени под ъгъл от 100 градуса.

Новият двигател има мощност от 550 к.с. В съответствие с новите правила за състезанието, автомобилът е получил широко подвижно крило на моторния отсек, което трябва да стабилизира болида в случай на нужда при висока скорост. На покрива се е появил нов отвор за възсух подобряващ охлаждането на двигателя.

От Peugeot обявиха и състава на пилотите, които ще участват в състезателния маратон в Льо Ман: Александър Вурц, Стефан Сарацин, Себастиен Бурде и Ентъни Дейвидсън.

На миналото състезание в Льо Ман, отборът на Peugeot, който беше считан за един от фаворитите, не успя да финишира заради технически проблеми. Победата беше спечелена от Audi.

Междувременно новият болид на Audi беше представен през декември миналата година. Той също е с покрит кокпит, има подобрена аеродинамика и нов двигател. При Audi досегашният агрегат V10 с обем 5.5 литра е заменен с двигател имащ 6 цилиндъра и обем 3.7 литра, чиято мощност не се съобщава. Той се комбинира с модернизирана трансмисия с 6 степени.


2