IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Джойнт-венчър между BMW и PSA

BMW Peugeot Citroën Electrification - в името на хибридите.

Джойнт-венчър между BMW и PSA

Групите BMW и PSA Peugeot Citroën навлязоха в нов етап от своето сътрудничество, създавайки джойнт-венчър, с равно участие на двете страни, наречен BMW Peugeot Citroën Electrification.

Споразумението бе подписано на 1 февруари от Норберт Райтхофер, Председател на Борда на Директорите на BMW AG, и Филип Варен, Председател на Борда на Директорите на PSA Peugeot Citroën.

BMW Peugeot Citroën Electrification ще се занимава с проектирането и производството на компоненти за хибридни автомобили (батерии, електродвигатели, генератори, силова електроника, зарядни устройства), както и със софтуер за хибридните системи. Партньорите ще разработват, произвеждат и/или закупуват тези компоненти общо, което ще доведе до значителни икономии на средства за двете групи, сочи информацията.

Началото на дейността е предвидено за второто тримесечие на 2011, след одобрение от страна на органите за регулиране на конкуренцията. Новите хибридни компоненти, създадени в резултат на сътрудничество между BMW и PSA, ще оборудват автомобилите на двете групи от 2014 година.

Ръководството и персоналът на BMW Peugeot Citroën Electrification ще се състоят от представители на двете компании, а основните ръководни постове ще бъдат разпределени между двата акционера.

Волфганг Гюлих, ръководител на сектор Снабдяване в групата BMW, ще бъде назначен за Изпълнителен директор на новата единица, а Жан Льофлур, ръководител на сектор Клиенти и качество в PSA Peugeot Citroën, ще заеме поста Генерален директор.

"Това сътрудничество ще ни позволи на реализираме сериозни икономии при електрификацията на автомобилите. Освен това, то представлява важен етап по пътя към постигане на целите на трайната мобилност", заяви Норберт Райтхофер.

"Чрез този джойнт-венчър ще задълбочим опита и познанията си и ще поставим основите на едно европейско предприятие, лидер в областта на хибридния автомобил", добави Филип Варен.

Двете комании работят съвместно от 2006 година в областта на бензиновите двигатели, като до 2010 са произведели общо 1,8 милиона двигателя. Произвежданите в момента двигатели оборудват автомобилите MINI и модели на Peugeot и Citroën, а скоро очакваме да видим и ново поколение 4-цилиндрови бензинови двигатели, които ще отговарят на нормата Евро 6.

0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    12345 ( преди 14 години )
    Franko, говорех за икономичност, не за статии в АБ, където под лупа търсят проблеми. Прави са си хората да търсят проблеми. Поне не са като нашите мушмуроци от българското издание. Преди няколко дни имаше тук еднин пост, който реално показа какъв е разходът на гориво на американските автомобили с френски дизели. А той бе или по-добър от конглокентите или равен.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    До Анонимния от 9 пост. Не знам защо реши, че съм работник на Рено. След забележката ти кой кого е купил, в една друга тема се развихри спор и един човек се наложи да обяснява японски закони и %. Под Рено купи Нисан нямах предвид, че буквално го е изкупил, но когато една фирма обявява, че е пред фалит и друга и "помага" като купува почти половината и акции ти може да му викаш алиансиране, но за мен си е живо купуване. А по темата. Фен съм на БМВ, но наистина не знам какво ще излезе от този съюз
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ogogo ( преди 14 години )
    само простотия,все пък да ги разбирате нещатавсе нови коли каратееб..а ви У разбирачите пернишкиабсолютни дърводелци, не виждате по-делеч от носа ситиквеници
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до Sigismund Freud ( преди 14 години )
    Ромче кирливо,ако някога видиш класация за качество,да не се изненадаш,че Пежо и Ситроен са отделени.Още няма кола с марка PSA.Ама това сигурно е много сложно за теб.Толкова си ***,че едва пазиш равновесие.
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Ingolstadt shit ( преди 14 години )
    Стоя на далече от френските трошки,Ford и талаша на VAG и съм си много добре!
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Sigismund Freud ( преди 14 години )
    Franko, това АБ не си го купувай повече, много са му твърди листите - ще си одраскаш сфинктерчето!Апропо, френските фирми са 2.
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    * ( преди 14 години )
    Не,*** недоклатено,ти се издаваш като единствения фен на Форд и Ауди тук.Как е в казанлъшко?Горите ли гуми да се стоплите,хи,хи,хи... да не оставите 80-ката само по джанти,ей!Че като ви видях от снимката в кокашрника,само сападжан мизерабли,ужас!Снимката можеш да мине за правена някъде из индийските клоаки,уаааа... Не знаех,че в БГ има такава мизерия.
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Миризма евала ти правя за фантазията да си измисляш различни никове, но пишеш едно и също под тях и винаги се издаваш.
  • #15
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Franko ( преди 14 години )
    Стигат до там да препоръчат като компромис 1.8 мотора на Форд,нищо,че бил тегав и шумен.Поне бил по-читав.Френските дизели са не просто зле,те са най-големия ***.Вижте трите френски фирми на последните места по качество.Дали е случайно,а?Май не!Френска електроника,смяяях!Френска механика,смяяях!
  • #14
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Franko ( преди 14 години )
    Кой дизели на французите били най-икономични,че не разбрах?В кой брой на АБ пише такова нещо?Всички с френските дизели мечки си бият.АБ писа точно за дизелите на PSA във Ford какви проблеми имат и не ги препоръчват,ама изобщо.Конструктивно така бил разположен маслопровида за турбината в блока,че се нагрявал и се запушвал.Не дали ще се запуши,а кога.Пълно менте са френските мотори.