![Пазарен експеримент на Renault в Германия](/media/files/resized/article/640x/69b/0954e0b23cd1abaa110076648604b69b-2011-01-pkgklhpey23gfsuxsedk.jpg)
На останалите европейски пазари Latitude ще може да се купува и срещу заплащане в брой.
![](/media/files/old/images/upload/articles_body/2011-01/relt05_4ce0f7bc8f293.jpg)
Месечните вноски за закупения на лизинг седан в Германия ще бъдат минимум 400 евро, като в тази сума влизат всички такси и плащания, включително за застраховки. Базисната версия на Latitude във Франция струва 32 500 евро, а най-скъпият вариант е на цена от 45 000 евро.
![](/media/files/old/images/upload/articles_body/2011-01/relt40_4ce0f7bfc7568.jpg)
Ценово новият голям седан на Renault ще конкурира модели като Citroën C5, Peugeot 508, Ford Mondeo и Volkswagen Passat. От фирмата се надяват, новият седан да бъде алтернатива и на някои от луксозните седани на немските марки.
![](/media/files/old/images/upload/articles_body/2011-01/relt23_4ce0f7be24403.jpg)
Целева група за Latitude са европейските мениджъри, които по някаква причина не желаят да се возят в модели на Audi или Mercedes-Benz. Според експертите на Renault, тази група ще бъде по-голяма в сравнение с групата харесала Vel Satise, който беше автомобил за индивидуалисти.
![](/media/files/old/images/upload/articles_body/2011-01/relt011_4ce0f7bac5214.jpg)
Renault Latitude бе създаден от сътрудничеството на развойните центрове във Франция и Южна Корея. Произвежда се (както и Renault Koleos) в корейския град Бусан, в завода на Renault-Samsung-Motors.
![](/media/files/old/images/upload/articles_body/2011-01/relt10_4ce0f7bd541a1.jpg)
![](/media/files/old/images/upload/articles_body/2011-01/relt02_4ce0f7bc1c6e9(1).jpg)