IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz официално представи C63 AMG

Mercedes-Benz разпространи първите официални снимки и информация за обновения седан С63 AMG.

Mercedes-Benz официално представи C63 AMG
В сравнение със своя предшественик, „горещият” Mercedes-Benz C-Class е с нови фарове, има по-голяма радиаторна решетка и изцяло променена предна броня с нови отвори за въздух и нови диодни дневни фарове.
 
 
Капакът на двигателя при „горещата” С-Класа e изработен от алуминий. Променена е и задната броня, отзад се е появил спойлер от карбон. Нови са и летите джанти с размер 18 цола.
 
 
Модернизираният автомобил ще бъде с познатия атмосферен двигател с 8 цилиндъра, обем от 6.2 литра и мощност 457 к.с. Той ще се комбинира отново с автоматичната скоростна кутия със седем степени. Въпреки, че двигателят е със старите си технически параметри, разходът на гориво е намален с 10% в сравнение с предния модел.
 
 
Това е постигнато като е сменена помпата на хидроусилвателя на кормилната система, а в скоростната кутия е добавена системата „Controlled Efficiency".
 
 
За Mercedes-Benz C63 AMG вече ще бъде достъпен и спортния пакет AMG Performance Package. Той включва нов разпределителен вал и някои други промени по двигателя, увеличаващи мощността до 481 к.с. Със спортния пакет С63 AMG ускорява от място до 100 км/час за 4.5 секунди, максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
Модернизираната „гореща” версия на С-Клас е с ново окачване и нови стабилизатори. Колата ще може да се поръча и със самозаключващ се заден диференциал от AMG.
 
 
0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Absurde ( преди 13 години )
    Много е красиво!
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ????Какво е това яке МОНЦА??????
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    A, iake Monca da ima li?
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    klasika ( преди 13 години )
    Аз много обичам Мерцедес но до "бейби Бенц": http://***.street.bg/users/_get/12.jpeg-малкото копие на "Е"клас!и следващата след него"С"клас беше хубаво,макар ,че се разваляше.....Нататък им изгубих логиката....-до"Е"124също ги харесвах: http://galerie.samochodyswiata.pl/mercedes_124_02.jpgНататък им загубих логиката.....-от"S"клас ги харесвах до "ПУРАТА": http://store1.data.bg/vladobenz/w126/53.jpg-абе от "S"клас,до тука ги харесвам!!! :http://prikachi.com/images/488/2925488Z.jpghttp://prikachi.com/images/494/2925494T.jpgИстински прекрасни "S"класи !!!Невероятни Мерцедеси!!!!След това не знам защо се заиграха с тоя хлъзгав,био-дизайн?!?още през 1994г.,Хюндай го използваха сЕлантра.Много ги критикуваха тогава,но бяха здрави.Хюндай се отдръпнаха от този дизайн и лека ,полека вече правят по-остри коли.Но пък Мерцедес решиха сега да правят Хюндай-дизайнс тези вълнистифарове и хлъзгави линии......Аз тука си показвам как си го представям Mercedes-Benz C63 AMG....-с стари класически линии,но красиви и модерни,ако мога така да се изразя.може и без Хюндай-дизайн,да се направи аеродинамична,съвременна оформена кола с фарове на Мерцедес!...-сложил съм и малко повече спойлери като за AMG.:http://prikachi.com/images/551/2925551y.jpg
  • #19
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ki4ozen legen sus servo
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Samo taka A.M. sekira za vseki;Anonimen, nahakahalitigo.Got A??kef.....
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 13 години )
    moje i da si prav, no ne e pravilno da go kru6tavat servo, a da nema te4nost i marku4i...i tva, za koeto az sum pisal. smisalat na servoto, t.e. hidravlikata e v tqh...radvam se, 4e ima i po-na4eteni ot men!
  • #16
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До зум-зум ( преди 13 години )
    Смехурко, прави разлика между елекрически сервоусилвател, електрохидравличен и електронен. Електрическия няма хидравлика а ел.мотор! За какво трябва да се усложнява системата с хидравлика като врътването на ел.двигателя врътва рейката. електро-хидравлечния работи на принципа който си писал. Но това са остарели системи. Ел.сервоусилвателя, няма никакви ремъци,хидравлични маркуци,течности и др. чувал съм за ел.серво и с въздух, но пак е от преди 10г. Вместо да се смееш чети, че ти ставаш за смях.
  • #15
    4 rate up comment 7 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 13 години )
    hidravlikata, dragi mi kolegi, e edno 4udno svoistvo na te4nostite s opredelen viskozitet, pri opredeleno nalqgane da pridobivat opredeleni ka4estvaaaa...taka, za da im dokarame sustoqnieto kakto nie go iskame(ili umniq bord kompiutar)polzvame nekva pompi4ka, 6tot tq vdiga tva nalqgane (nai-4esto butalce), a kak 6te se zadviji taq pompi4ka e vapros, koito proizvoditelite re6avat...ot tam idva i EL. servoto...qvno se zadvijva s el. motor...i t.n. dragi mi smehurko....leka i dohodna
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До Трифорсе ( преди 13 години )
    Не знам професора какво е имал предвид не ви се меся само да кажа че карам Ауди А6 с електрическо сервоуправление на волана и сервоусилването на двигателя не става с хидравлика а с електрически двигател. В случая обаче тука пише, че е с хидроусилвател, което значи че е с хидравлика. Един приятел си взе БМВ и то също е с електрическо сервоуправление. В случая не мога да споря с никой от двама ви защото и двамата може да сте прави. Може и да е редакторска грешка а може и да няма грешка.