Промените във външния вид са малко, има промени по шасито и подобрения в ефективността и равнището на вредните емисии.

Подобреното смазване на дизеловият двигател на Accord 2.2 i-DTEC се проявява в намаление на вредните емисии СО2 с 9 г/км, като те достигат при модернизираната версия 138 г/см при седана с механична скоростна кутия и 159 г/км при версията седан с автоматична трансмисия.
Намалението при комби версията е с около 10 г/км в сравнение с предходния модел. Мощността и максималният въртящ момент не са променени – 148 к.с. и 350 Nm.
При версията с бензинов двигател 2.0 i-VTEC е подобрена аеродинамиката и вредните емисии са намалени до 159 г/км (с 9 г/км ). При модернизирания Accord е подобрена изолацията на шума в купето.

Промени има във фаровете, решетката е станала по-спортна, нови са фаровете за мъгла и като цяло предната броня. При модернизирания Accord са се появили и някои нови технологии - Active Cornering Lights (фарове осветяващи завоя) и High Beam Support за bi-xenon при Accords.
След премиерата на обновения модел в Женева през март, Honda Accord ще се продава в Европа от лятото.


1