IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е европейската версия на Veloster

Hyundai показа купето Veloster в Детройт. Сега пред нас е европейската версия на спортния автомобил на корейците.

Това е европейската версия на Veloster
Той ще има премиера в Женева, но изданието Carscoop представи снимки на колата без маскировка, направени в Германия тези дни. Все още не е ясно с какви двигатели ще се предлага автомобила в Европа.
 
 
Според неофициални данни, колата ще бъде със същия бензинов двигател с обем 1.6 литра, с който ще се продава и в САЩ. Той е с мощност 140 к.с. и максимален въртящ момент 167 Nm. С него купето ускорява до 100 км/час за 10 секунди. Движението се предава към предните колела чрез стандартна механична скоростна кутия с 6 степени.
 
 
В Европа ще има и версия Blue Edition, при която двигателят с мощност 140 к.с. ще бъде със системата start-stop и някои други технологии за понижаване разхода на гориво. Това ще помогне вредните емисии да бъдат понижени от 138 на 129 г/км. Най-силната версия на Veloster в Европа ще бъде с турбодвигател с обем 1.6 литра и технология за директно впръскване на горивото. Неговата мощност е 208 к.с.
 
 
С него автомобилът ще ускорява до 100 км/бчас за 7 секунди. Продажбите на Hyundai Veloster в Европа ще започнат от април. Версията на Veloster 1.6 Turbo ще се появи по-късно, вероятно в началото на 2012 година.
 
0 от 500
  • #72
    3 rate up comment 3 rate down comment
    АZ ( преди 14 години )
    Ти като си разбирател ми кажи какъв е коефициента на въздушно съпротивлени при болид от F1?Не различаваш понятията, а се правиш ,че разбираш.Ползвай гугал да се ограмотиш.Не разчитай да се ограмотиш около огъня вечер като се върнат старите бакшиши в катуна и започнат да хвалят корейските каручки колко *** събират.
  • #71
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Точно така,формата на купето и притискането е по-зле при Scirroco и Focus RS.Пъпчивко се опитва да се прави на разбирател..:)))) отново смях!
  • #70
    2 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Миризма ,поне си неук и не знаеш от какво се определя само се излагаш.Това ,че колите са в един клас нищо не значи.Важна е формата на купето и притискането, което се търси.Аеродинамичната ефективност е показателят ,който се търси ,а той е оптималното съотношение м/у притискането към пътя и въздушното съпротивление.
  • #69
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Любопитно,топ-весрията на Scirroco е с по-слабо ускорение от този хюндай!2.0 TSI на "Групата",срещу 1.6 GDI на корейците. 1:0 за Hyundai.
  • #68
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бедният пъпчив ром,AZ,пак се наака!Стана ли ти тъпо,сополив ***?Супер!Сравнията не били коректни,..ами,да защото не ти отърва истината.Всичките посочени са в един клас.Калибрата има хубава аеродинамика,но е далече от Sonata Hybrid Cd=0.25.Просто за статистиката..:)))
  • #67
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ARMENSKIA
  • #66
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Dori ciganskoto Ferrari Opel Calibra=0.28 4estito vi tehnologii razbira4i mamaini. Opla4ete se na Amernskia POP.
  • #65
    2 rate up comment 2 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Миризма стараеш се да симулираш диалог но на всеки му е ясно ,че си говориш сам.Сравненията са ти некоректни , но за теб няма значение толкова си разбираш.
  • #64
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://***.netcarshow.com/ford/2009-focus_rs/
  • #63
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Грешиш,Сироко-то с 0.34 с мед да го намажеш.Спортния Focus RS 2009 е отчайващ,с коефицент 0.38.Дори последния Sportige е по-добре 0.37,а е SUV.