IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Genesis Coupe пристигна в България

Донесе корейско държавно отличие.

Genesis Coupe пристигна в България

Най-бързият модел в историята на Hyundai пристигна у нас, заедно с корейско държавно отличие за официалния вносител на марката - Индустриал Комерс. Грамотата с подписът на  министър-председателя на Република Корея Джънг Ун Чан се връчва за приноса на компанията в развитието на държавната индустрия и насърчаване на търговската дейност между Корея и България.

Да се върнем на по-интересното - мощното, наперено и достъпно спортно возило на Hyundai.

В България, спортистът със задвижване към задните колела и разпределение на масите в съотношение 55/45 (предна / задна ос), пристига с пълно бойно снаряжение - налични са двата CVVT агрегата на Genesis Coupe.

По-малкия е с турбокомпресор, обем 2.0-литра и доставя мощност от 210 к.с. Те са достатъчни за ускорение от място до 100 км/ч. за 8.0 секунди и максимална скорост на движение 222 км/час. Комбинираният разход на гориво е 9.5 литра на 100 км.

По-големият, атмосферен V6 двигател с обем 3.8 литра, доставя 303 к.с. и 361 Нм. С него спортното купе развива 240 км/ч., като ускорява от място до 100 км/ч. за само 6.3 секунди.

Двигателят е RS (Racing Sport) вариант на познатия Lambda V6 агрегат, като се отличава с изцяло алуминиева конструкция и система за изменение на фазите на газоразпределението (CVVT).

Изпускателната система също е оптимизирана,  а алуминиевия блок е конструиран така, че да издържа на по-високо напрежение. За всеки цилиндър е осигурена дюза за охлаждане на буталото за редуциране на термичното натоварване, а разпределителните валове са с по-агресивен профил.

Автомобилът се предлага с автоматична ZF трансмисия със шест степени или с ръчна скоростна кутия със същия брой предавки.

В купето удобствата включват входове за USB/iPod, допълнителни аудиовходове, 5,6-инчов информационен дисплей и аудиоконтрол на волана. Като опция се предлага аудиосистема Infinity с осем говорителя.

Цените за България на най-достъпното купе със задно предаване в Европа, ще станат ясни до броени дни.

0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Peugeot407coupe-1835kg hunday genesis-2.ot-1494kg
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    абе ***,я сравни размерите на Пежо и хуйдай бе пиклйо да не говорим,че Пежо е по стара концепция
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Този хюндай по разери и колесна база в класа на BMW 6 серия-купе.Което с подобна мощност,290 к.с. ускорява за 6.4 сек.Нещо неясно?
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Огромното" купе 407 е по-малко и по-леко от този хюндай.В класа на Соната е.Искам обаче да видя на пътя как това 407 няма да завива и ще суче задницата със смешното предно предаване.Пежо никога няма да имат такова бижу!
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Огромното 407купе на Peugeot с 204дизел коня ускорява колкото по-слабия вариант на хюндай и -тва ако е спортна машина
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колата е супер!Добре се продава в Щатите.А за набирането да обясня на казанлъшкия ***,че това е купе в калса на Е-класата и 5-та серия.Не е малко,като пършивия голф или фокуса.
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Напротив дооста лоша е...:) направо на нищо не прилича,а уж я гласят за спортна...една спортна кола трябва да излъчва някакъв сексапил:))За мет това червено "нещо" излъчва: нбескопосаност, пълна липса на идеи и творческо вдъхновение,никакъв умисъл просто надве-натри направена колица пълнеж в моделния ред :))Добре че са открадали интериора на ПежоРЦЗ че поне отвътре да наподобява бееегло на нещо...:)))
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не е чак толква лоша тая кола, зависи колко пари и искат - интериора е много як за корейска кола, даже повечето японски са с по-лош интериор. Отвънка не е нищо особено *** не е лошо. Малко бавно набира до 100 и малка максимална има, ама тва е малка кола се пак нормално да не е толква стабилна при висока скорост...
  • #17
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Стефан ( преди 14 години )
    Едва ли ще е масова, за ново спорто купе характеристиките му са много слаби - 20 годишния Прелюд със 160кс набира до 100 за 7,7 секунди.Каде му е Генезиса на Генезиса!!
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Shit! ( преди 14 години )
    След 10 години това ще е масова кола за улични състезания в България, както в момента са Golf и BMW 3-ка