IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият VW Jetta идва и в Европа

Volkswagen показва и на автомобилния салон във Виена новата Jettа.

Новият VW Jetta идва и в Европа
Автомобилът вече е в продажба на някои европейски пазари, на други това ще стане съвсем скоро. Първото впечатление е, че колата е по-дълга с 9 см и има нов дизайн.
 
 
Промяната в дизайна е положителна. Докато при предходната генерация веднага се виждаше близостта до Golf, новата Jetta е доста по-самостоятелен модел. Като цяло има изчистени линии и изглежда елегантно. Jetta е приела напълно статуса на по-евтина и достъпна алтернатива на Passat. В този смисъл напомня на няколко поколения по-стария седан VW Vento.
 
 
Промените в интериора са също положителни. Горната част на таблото е изчистена, липсва досегашната издигната част, като решението напомня за някои от моделите на Audi и отново на споменатото Vento. Отворите за въздух в интериора са подобни на тези при Golf VI, воланът е от Touran и Passat B7.
 
Новата Jetta дава добра видимост на водача, благодарение на ниската долна граница на прозорците и относително високата му позиция. За това помагат и тънките колонки „А” при челното стъкло. Удължената каросерия е помогнала да се отдели повече място за пътуващите на задната седалка, където мястото за коленете се е увеличило с 60 мм в сравнение с предходната версия. Обемът на багажника е малко по-малък (с 29 литра) в сравнение с предходната Jettа 5 и може да поеме 498 литра.
 
 
Автомобилът ще се предлага в Европа с бензиновите двигатели 1.2 TSI; 1.4 TSI; 2.0 TSI, както и с дизеловите агрегати 1.6 TDI и 2.0 TDI. Най-малкият двигател е с мощност 77 kW, максимален въртящ момент 170 Nm, ускорява от място до 100 км/час за 10.9 секунди и има максимална скорост от 190 км/час. Средният му разход е 5.6 литра на 100 км. Той има и версия BlueMotion Technology, при която разходът е още по-нисък – 5.3 литра на 100 км.
 
 
По-силният 1.4 TSI е в две версии на мощност – 90 и 118 kW. В първият случай максималният въртящ момент е 200, а във вторият 240 Nm. Разходът на гориво е 6.3 литра на 100 км. Най-силният 2.0 TSI е с мощност 147 kW и максимален въртящ момент 280 Nm.
 
При дизеловите версии 1.6 TDI мощността е 77 kW, максималният въртящ момент е 250 Nm, ускорението е 11.7 секунди, максималната скорост 190 км/час, а разходът на гориво е 4.5 литра на 100 км. При този двигател също така има версия с технологията BlueMotion, при която разходът на гориво е 4.2 литра на 100 км.
 
При по-силният дизел 2.0 TDI, мощността е 103 kW, максималният въртящ момент е 320 Nm, ускорението е за 9.5 секунди, максималната скорост 210 км/час, а средният разход на гориво е 4.8 литра на 100 км.
0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 5 rate down comment
    W13 ( преди 14 години )
    Опааа,*** се засегна като го разкриха...:))))) Какво друго да ти кажат,освен,че си ***.Да не би да не е вярно,а смугъл ***!
  • #19
    6 rate up comment 4 rate down comment
    W12 ( преди 14 години )
    *** ще викаш на баща си, а на майка си казвай азистпедал *** !!!като не ти разбира кратуната проста от автомобилиси карай каруцата, и не ми преписвай разни 100 годишни аудите и прочие ***
  • #18
    6 rate up comment 5 rate down comment
    W13 ( преди 14 години )
    W12,***,не се напъвай!Най-много да нацапаш гащите.Всички те знаят кой си,ромчето с акнетата.Не ни обясявай какви стратегии имат големите фирми и кой бил "разпознаваем".Много авторитетно звучиш пред 25 годишната ауди 80-ка пред колибата ви в казанлъшко.
  • #17
    7 rate up comment 8 rate down comment
    W12 ( преди 14 години )
    Абе *** ли сте или ***???БМВ и мерцедес не си ли приличат всички модели като ги погледенш отпред ?Нали всички марки са се хванали да си унифицират визията от най-малкия до най-големия модел!Която и марка да погледнеш е така какво сте се хванали за VW и само по него говорите простотии!!!Имат си чудесен и разпознаваем от всисчки останали дизайн няма да се чудиш, пежо ли е ремо ли киа ли хюндай ли шевролет ли опел ли или какво???Това е силата на VW,Mercedes BMW и AUDI -отличаващ дизай
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    u ( преди 14 години )
    То да беше някакъв готин дизайн,че да го мащабират.А то една тояга ръбата.Все едно ме връщат в 80-те години.Нещо не върви в тоя фирма.И колкото по-старателно се опитват да ни убедят колко добре били,ама как се били развивали и какви грандиозни планове имали,толква по-съмнително става.Аз лично съм ги отписал за себе си.
  • #15
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тва новите ФВ треба да се носиш метърче, че да разбереш кой модел е, разбираш ли, дагеа... ;-)
  • #14
    9 rate up comment 6 rate down comment
    i ( преди 14 години )
    Нека да си приличат, но на мен тази Джета ми допадна!Много е добра!
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Жетааа е та тва е кулатааа :)
  • #12
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Вие сте гении...открихте ,че прилича на фолксваген.А на какво да прилича един фолксваген,на кия или на шевролет?
  • #11
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Оле ле,1.2 TSI и 1.4 TSI.Справка,последния аутобилд,харчат като за световно на по-малки коли.Ох как ще се изкефя като се нашият простите БГ шилета след години със стария талаш от Германия.Пак ще се чешат по плитките чела "ко' ста'а,що се скърши тоя кютук",както сега с голфчетата.