IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Направиха премиера на новата генерация на Hyundai Grandeur

В Сеул направиха официална презентация на новото поколение на седана Hyundai Grandeur.

Направиха премиера на новата генерация на Hyundai Grandeur
Продажбите в Южна Корея ще започнат съвсем скоро, а на другите световни пазара този автомобил ще се продава от следващата година.
 
 
Новият седан има дължина 4910 мм, широчина 1860 мм и височина 1470 мм. Разстоянието между осите на автомобила е 2845 мм или с 65 мм повече в сравнение с досегашното поколение.
 
В Корея Hyundai Grandeur ще се продава с трилитров двигател от семейство Lambda II, който е със системата за директно впръскване на горивото и мощност 270 к.с. Максималният въртящ момент е 310 Nm.
 
Ще има версия и с по-малък двигател, който ще е с обем 2.4 литра от семейство Theta II. Неговата мощност е 201 к.с., а максималният въртящ момент е 250 Nm.
 
Новото поколение на Grandeur е много добре оборудвано. Още в стандартната версия се предлага с девет въздушни възглавници, включително за защита на коленете на водача.
 
Колата се предлага със система за полуавтоматично паркиране, адаптиращ се cruise control поддържащ дистанцията от предния автомобил и способен самостоятелно да спре автомобила при нужда.
 
Наред с това, Grandeur е със система имаща връзка с мобилния телефон на собственика, който може да знае състоянието на автомобила си и неговото местоположение по всяко време.
 
В Корея цената на този автомобил започва от 311.2 милиона вона, което е приблизително равно на 28 000 долара. В Hyundai се надяват да продават ежегодно по около 100 хиляди седана от модела Grandeur, като главния пазар за него ще си остане Корея.
0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 3 rate down comment
    гръмни се ( преди 14 години )
    Ето ти wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection Запазена марка на Mitsubishi,друг път!Аман от плоски *** лъжи!Ако беше запаена марка,корейците нямаше да ползват абривиатурата.Докато TDI никой друг освен VAG не го ползва,защото наистина е запазена марка.
  • #36
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Споре уикипедия GDI е запазена марка,а и в началото си HYUNDAI ползваха двигатели и шасита на MITSUBISHI.
  • #35
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Явно не е запазена марка на Mitsubishi,щом и Hyundai я ползват.Запазена е TDI от VW.А GDI на Hyundai не е като на Мitsubishi и дир. впръскване на VW.За разлика от тях,при корейците впръскването не е под 90 град. спрямо оста на цилиндъра,а около 50 град. и освен вертикално има и кръгово завихряне.Който се интересува от технолигии де....
  • #34
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А някой знае ли че GDI технологията е запазена марка на MITSUBISHI.
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Нищо против VW и Audi,но корейците ги настигат вече и в бензиновите двигатели.Вижте новия Accent,който уж е в класа на Polo,а с размерите и колесната база на Голф 6 http://***.hyundai-blog.com/index.php/2011/01/14/canada-hyundai-accent-2012-engine-dimensions-fuel-economy-information/ 1.6 бензин 138 коня със среден разход 4.7/100!Най-икономичното Поло харчи 5.3/100 с последние им хит 1.2 TSI 105 коня.Но корейския двигател е по-технологичен от германския,освен GDI е и D-CVVT.
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    V Amerika ,sa mnogo na po4it,,,, tuk Autobild dokato se zanimava da plue italianci francuzi i iaponci :da raz4isti za VW, koreicite 6te im go nabutat kakto go praviat na drugi mesta po sveta.Ot kakto e sazdadeno tova spisanie samo pluee; kakvo stana s LUPO,AROSA, A2,ami POLO samo izdanki... mal4at kato mi6ki..kakto postavat s dr. taka i 6te im se varne.
  • #31
    3 rate up comment 2 rate down comment
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Тия са страшна заплаха за А *** А,Лексус и Инфинити,скоро ще имат по добри коли от Японците.Минаха ги при електрониката следват колите.....
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много е премиум Ауди.Техния Аутобилд се ринуди да признае,че едва сега може да се говори за опит за сравнение на Ауди с Мерц и БМВ.За мен Ауди и Фолксваген винаги ще останат селска марка,каквато Хитлер ги е създал.Той така и ги е нарекал.И те не са нищо повече.
  • #29
    1 rate up comment 3 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Наистина е трудно това сравнение, Ауди е премиум автомобил ,а не ширпотреба.
  • #28
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Трудно се сравнява Ауди с Хюндай.Справка Аутобилд бр.2 2011 стр.44.До сега всичките тестове на Ауди са били провал.Хюндай нямат такива проблеми.Ясно защо Ауди продават 5-6 пъти по-малко.Нищо,че са стара фирма.Просто една нещо или го можеш като хората и вървиш напред или вегетираш(както Ауди).